verwijderd

verwijderd ivm privacy

Mijn maatjes in het buitenland waren ook altijd jongens en ik had werkelijk voor géén één gevoelens. Ze waren gewoon maatjes en voor de rest even seksueel aantrekkelijk als een plant. Ik snap dat je je jaloers voelt, maar jaloezie loopt niet hand in hand met logica :wink:

Vertrouw hem maar gewoon. Zeker niet aan zijn kop gaan zeuren, want dan werk je het juist in de hand.
Hij is er eerlijk over en dat zegt al genoeg!

God, ja, natuurlijk, je hebt helemaal gelijk! Want stel je voor dat je bij je vriend aangeeft je ergens druk om te maken, straks krijgt hij nog het idee dat je aan z’n kop zeurt! En we weten allemaal hoe ALLE mannen reageren als je aan hun kop zeurt; dan gaan ze 'n ander wijf liggen naaien!

Als hij dit verteld wilt hij jou laten weten dat je hem kan vertrouwen.

Dit
Als je met een groep op pad bent ben je sowieso niet alleen toch?

Hij vertelde dat hij nu gelukkig niet meer alleen is.
Raar.

:flushed: :flushed: :flushed:

Of juist niet.

Tja, ik zou hem toch vertrouwen. Waarom mag hij niet bevriend zijn met een meisje? Mijn vriend zit voor een half jaar in het buitenland en gaat ook met meiden om daar, valt dit te controleren? Nee… Vertrouw ik hem? Ja!
Het enige wat je kunt doen is hem vertrouwen, vragen hoe zijn dagen zijn enzovoort. Praat er met hem over. Hij heeft je ten slotte al over haar verteld! Dat is al een goed signaal, hij doet dus niet iets achter je rug om.

Ik begrijp het hoor, zal er ook meezitten.
Maar aan de ene kant vind ik van oke je vriend zegt dat je hem kan vertrouwen oke dan is dat ook zo.
Maar vind t ook weer raar dat hij zegt van ja ik ga op duikvakantie met vrienden en dan ineens een noors meisje ontmoet en nummers uitwisselt blablabla.

beginpost weg, slotje