verwijderd

verwijderd

Ik denk echt dat je je te druk maakt. Snap opzich ook wel dat jij het kut kan vinden omdat je het van een afstand aan moet horen, maar ik denk dat hij het gewoon ziet als een reis/vakantie maatje. Hij vertelt alles aan je over hoe en wat hij gaat doen enzo en dat dat met haar is. Hij zou het ook gewoon sneaky verborgen voor je kunnen houden, maar hij is juist heel open. Uit je verhaal maak ik op dat hij daar zonder echt vrienden heen is gegaan, dan is het wel chill als je iemand vindt waarmee het klikt en je er op uit kan gaan. Dat is dan nu toevallig een meisje, maarja. Als ik op vakantie ga en ik kan het goed vinden met een jongen betekent dat ook niet gelijk dat daar meer achter zit. Alleen zijn is gewoon niet chill, dus elke klik met iemand is meegenomen.

Dankjewel voor de reactie… Ik maakte me inderdaad veels te druk.
Heb zelf nog nooit alleen gereisd, alleen met hem samen of met m’n ouders, dus heb die reis mentaliteit of het besef nog niet zo haha… Heb tegen hem gezegd dat het me dwars zat, en het is nu weer goed en uitgepraat:)
En natuurlijk is het gelukkig vriendschappelijk anders zou hij het wel verborgen houden

Ahw ja ik begrijp het wel een beetje hoor. Helemaal in Australie ook. Maar komt goed, lief van hem dat hij dat vertelde in ieder geval. Zo hoef jij geen scheef gezicht te trekken als ie vakantiefoto’s met dat meisje heeft.

Je maakt je veelste druk. Als ik alleen op reis ben maak ik ook contact met locals, of dat nu mannen of vrouwen zijn. Hij verteld het je ook gewoon dus je hoeft je nergens zorgen om te maken!

Mijn beste maatje op Curacao was een jongen. Mijn vriend vond dat niet leuk en dat begrijp ik. Maar hij kon dat niet veranderen want ik deed wat ik wilde doen. Hij was niet degene die daar iets over kon bepalen. Dus zet je er overheen en gun hem een nieuwe vriendschap.

Ik snap dat je je druk maakt, maar probeer het zo te zien: als hij iets te verbergen heeft, had hij je ook niet verteld over dat meisje.

!!

waarschijnlijk moet je je niet te druk maken! Hij vind het vast gewoon leuk een mede maatje te hebben, al snap ik je gedachten wel hoor:) Hoelang blijft hij weg?

Sorry ! ik zie net dat dat 2 weken is:)

Als ik 2 weken in Australië zou zijn zou ik ook wel wat meer willen zien dan alleen een boot, daar kom je niet elke week. Neem aan dat ze daar dan ook niet 24/7 op verblijven en nog enigszins vrijheid hebben buiten het duiken om. Dan ga je er toch ff op uit, beetje de toerist uit hangen met iemand die ook toerist is. Het is toevallig een meisje, maar dat hoeft toch niks te betekenen. En we weten niet waarom zij niet mee is. School/geld/geen interesse in duiken maybe. Maargoed @HEYHEY mooi dat het uitgepraat is.

Oow ik begrijp je wel hoor! ik zou er toch ook een beetje meezitten.

Maar probeer positief te denken… hij is al zo eerlijk geweest om het je te zeggen, hij kon het evengoed verzwegen hebben. Ik zou gewoon lief doen tegen hem en er een grapje rond maken “en hey wel braaf zijn e”. Laat gewoon zien dat je hem graag ziet en er zal heus niks gebeuren ^^

Wat ben jij meteen wantrouwig zeg, ik heb geen idee hoe die vakantie precies in elkaar zit, maar in mijn ogen is hij daar 2 weken, waarvan hij ook een aantal dagen met een groep op een boot zit. Dat betekent niet automatisch dat hij de dagen daarvoor ook al met die groep daar is. Voor het zelfde geld is hij een paar dagen eerder gegaan om het land ook een beetje te verkennen, weten wij veel? En het lijkt me dan nogal eenzaam om dat allemaal in je eentje te doen…

Ik begrijp je helemaal, maar waarschijnlijk is er niks aan de hand joh! Niet mee zitten, daar kom je toch niet verder mee. Vertrouw hem maar gewoon. Iets anders kan je eigenlijk toch niet doen. :wink: