verwijderd

verwijderd.

Ik volg dit even.

Hoezo?

Lastige situatie. Ik heb niet echt tips voor je. Ja misschien alle plus en minpunten van beide jongens opschrijven.
Heb zelf nooit in die situatie gezeten dus beschouw die maar als een upje :wink:

Ik geloof niet echt in die methode, de plus en minpunten opschrijven enz.
ik ben van mening dat de een de ander niet is en dat bepaalde aspecten en eigenschappen elkaar weer compenseren. Daarom is het ook zo moeilijk, pfff…
denk dat het meer iets van jezelf is. Waar trek je de grens? En dat weet ik dus echt niet. Want ik ben gek op hem. Maar ik ben ook gek op seks en met hem is dat niet mogelijk hoe ik het wil en al eens meegemaakt heb…

Wss omdat ze in een soortgelijke situatie zit.

Misschien heb je even nood aan tijd voor jezelf, alleen?

Je bent een aantal maanden samen met je vriend en je hebt al zo veel te klagen…Da’s niet bepaald een goed begin.

Hmm. Lastig. Aan een karakter kan je niks veranderen, aan seks wel. Als je zoveel om je huidige vriend geeft en goed bij elkaar past zou ik kijken of er een manier is om je seksleven te upgraden. Mocht het vonkje nou helemaal uitgaan (want ja, aantrekkingskracht en seks is nou eenmaal belangrijk), kan je altijd nog beslissen om er een punt achter te zetten.

Wat betreft die andere jongen. Wellicht is het beter om het contact met hem te minimaliseren of stop te zetten. Het kan tijdelijke spanning zijn waardoor je ineens zo naar hem toetrekt, en die spanning kan ook zo weer verdwijnen als je geen contact meer hebt.

Ik zou het in ieder geval met je vriend nog een kans geven. Dat betekent niet dat je je teleurstellende seksleven moet accepteren, maar dat betekent dat je daar iets aan moet gaan doen. Lijkt me een te radicale beslissing om er nu in ieder geval een punt achter te zetten.

Ze zeggen: the one you think about at night, thats where you’re heart is. Ja heel kut. Maar ik vind eerlijk gezegd dat je - je bent nog jong ; hoe oud ben je? - nu nog te jong bent voor een sleur/ slecht seksleven enz, zeker na een paar maanden. Sorry dat ik het zeg, maar dat is mijn mening. Tuurlijk is het gras niet groener aan de andere kant, maar ik ben zelf van mening dat je niet zonder spanning en aantrekkingskracht kan (spreek uit ervaring).
Je mag me een note sturen, ik heb zo’n zelfde probleem gehad…

Zoveel te klagen vind ik zelf wel meevallen… het is vooral dat de seks gewoon niet goed is en er daardoor wat wrijving bestaat. Verder is de relatie prima, ik vraag me alleen af of het het waard is om zo door te gaan omdat ik seks heel bangrijk vind en ik het ook mis, maar dat ik een mentale klik nog belangrijker vind want dat is tenslotte waar om samen bent. Zoals ik al beschreef zit ik tussen twee vuren.

Ik ben overigens begin 20 :slightly_smiling_face:

Ik weet niet exact wat je mist qua seks en ik hoef het ook niet te weten, maar valt er nog wat aan te doen? Als je goed met elkaar kan praten valt er misschien nog wat te halen, wat betreft het uiten van wensen.

Persoonlijk vind ik die seksuele klik wel heel belangrijk in een relatie. Is die klik er eerder wel geweest? Voordat die ander weer contact zocht bijvoorbeeld? Zo ja, dan kunnen jullie er samen nog aan werken. Plan ‘dates’, doe het eens anders (onder de douche, op de bank, lang voorspel zonder echte daad etc.), praat over wat jullie lekker vinden, maar ook over wat beter kan.

Is die klik er echter nooit geweest, dan zou ik goed bij jezelf te raden gaan of dat noodzakelijk is in je relatie en of je wel echt verliefd op hem bent. Is hij niet - onbewust - een rebound geweest voor die andere man?

Nee een rebound is hij nooit geweest. Wel is het zo dat ik van aandacht hou (ja ik ben maar gewoon eerlijk) en ik daar altijd van genoot in mijn vrijgezelle leven. Maarja, welke meid houdt er nou niet van om begeert te worden… Ergens wist ik ook dat ik continu de verkeerde mannen “uitkoos” en toen ik mijn vriend leerde kennen kwam ik er al snel achter dat hij een ontzettend lieve jongen is ook al ziet hij er niet zo uit. Hij pakte me helemaal in met zijn woorden en cadeautjes en zo werd ik verliefd op hem. Het ging allemaal heel snel en het was overigens pas een maand uit met zijn ex dus dan ben ik meer de rebound geweest denk ik :stuck_out_tongue: maar dat doet er niet toe. De eerste keren seks waren wel spannend, maar dat is vanzelfsprekend denk ik. Pas toen we vaker seks hadden merkte ik steeds meer dat ik er niet echt van genoot omdat hij het gewoon niet kan… of het doet pijn bij mij of ik voel niet veel… (nooit last vsn gehad) ik hem vaak proberen aan te sturen maar als er dan niks veranderd wordt dat ook weer frustrerend voor mij en ook weer voor hem omdat hij merkt dat ik niet geniet. Op dit moment heeft hij wel vaak zin maar ik totaal niet omdat ik weet dat hij me toch niet aan mn trekken laat komen. Kan ik het nog beter zelf doen.

En met die andere man seksten we de sterren van de hemel. Ik had liever geen vergelijkmateriaal gehad want dan was het nu niet zo moeilijk allemaal :cold_sweat:

k denk dat iedere relatie wel iets heeft en bij jullie is de seks gewoon niet zo goed. Koppels kunnen die problemen oplossen als ze er beide wat aan doen. Ik zou niet iemand weggooien als je er zo’n goede band mee hebt. Zorg dat je inderdaad iets anders doet, probeer verschillende dingen en desnoods vraag je hulp aan een deskundige of wat dan ook.

Succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

Ik zei niet dat je veel aan het klagen was he !
Je hebt behoefte aan spanning en omdat je dat niet meer in je relatie hebt, ga je dat ergens anders zoeken/ (of had je al gevonden).
Als jij nou snel even een goede oplossing vindt, mag je mij dat ook even vertellen!

Maar; als je te lang in deze situatie blijft, word je gek.

Neenee A, ik had het ook niet tegen jou maar die reactie ervoor :slightly_smiling_face:
Ik lees hier wel hele tegenstrijdige reacties haha…
hulp aan een deskundige ga ik niet vragen, we zijn nog niet eens een jaar samen, HAHA ze zien ons al aankomen…

geloven jullie in: als je voor elkaar bestemd bent, komt het vanzelf goed.

Ik wel namelijk… dus heb nu ook een beetje de instelling gekregen (mede door jullie reacties) dat ik misschien een beetje tijd voor mezelf moet maken en me volledig op mezelf moet richten. Als het dan voorbestemd is komt het vanzelf, of niet.