Verwijderd

Nog een keer serieus met hem hierover praten, en leuke afspraakjes plannen. Neem zelf een volgende move zodat hij ook meer durft, maar doe het allemaal op eigen tempo. Je hoeft echt niet meer moves te maken omdat anderen dat zeggen hoor… daar kun je het ook best met hem over hebben. Daarnaast zijn jullie nog erg jong, het is normaal dat jullie nog veel in jullie eigen wereldje zitten, en dat is maar goed ook. 2 kinderen van 12 die nu al altijd samen zijn? Neee niet doen… en al helemaal niet omdat andere dat zeggen, komt goed :hugs:

Je bent 12, geen haast. Als de liefde echt is komt het wel. En al helemaal niet overhaasten omdat anderen dat willen.

Je moet echt geen dingen doen die je niet wil, omdat andere mensen het zeggen. Je moet lekker je eigen tempo aanhouden en als je meer wil, kan je daar met je vriend over praten. Misschien wil hij dat ook wel, maar durft hij het niet te zeggen en is er gewoon een miscommunicatie. Succes!

Niet naar die andere mensen luisteren, maar gewoon doen waarbij jullie je allebei goed voelen.
Waarom zou je het uitmaken als je elkaar leuk vindt, alleen omdat anderen dat zeggen? Niks van aantrekken!

Het is echt niet raar als je op je twaalfde niet verder gaat dan zoenen :slightly_smiling_face:

[quote author=Azur link=topic=300065.msg275195163#msg275195163 date=1398895701]
Het is echt niet raar als je op je twaalfde niet verder gaat dan zoenen :slightly_smiling_face:

Hahha ik bedoel ook echt niet dat ik seks wil ofzo maar ik bedoel dat we elkaar soms snel een kusje geven als het moet van andere enz. En voorderest durft hij nooit iets of loopt hij weg. Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen dat we kunnen knuffelen ofs…

Dan is het toch heel simpel, knuffel hem een keer.

1. Niet iets doen omdat het van anderen “moet”
  2. Niet iets doen als hij het niet wil

+
3. Niet iets doen als jij het niet wilt.
Maar vooral nooit iets doen als het van andere moet, jullie bepalen zelf of jullie er aan toe zijn of niet. Zo niet, doen jullie het lekker niet. :slightly_smiling_face:

Kijk vooral naar wat jullie willen en niet naar wat anderen vinden dat jullie zouden moeten doen. Knuffel hem een keer als jullie met z’n 2e zijn, hij vindt het vast fijn :slightly_smiling_face: