verwijderd

/

Oh… Ik snap heel goed dat je je daar rot over voelt. Als ik jou was zou ik er gewoon rustig met hem over praten en vragen waarom hij die foto’s nog heeft en er geen van jou heeft. Daarbij zou ik wel mijn excuses aanbieden voor het ‘neuzen’ op zijn computer. Mijn vriend had toen we pas samen waren alles van zijn ex weg gedaan.

Ehm hij heeft al 1,5 jaar een relatie met JOU. Waarom heeft hij dan nog foto’s van zijn ex? Als hij nou nog niet over haar heen is klopt er iets niet hoor…
Ik zou toch echt een keer met hem gaan praten, want al drie maanden daar mee zitten is niet goed voor je.
Tuurlijk bied je je excuses aan, maar het was gewoon uit nieuwschierigheid en niet uit wantrouwen dat je naar die foto’s keek.

Ik vind het zelf niet heel raar dat hij nog foto’s van zijn ex heeft, ik heb ook nog foto’s van mijn ex. Niet omdat ik hem nog terugwil, maar gewoon om de herinneringen.
Ik vind het wel vreemd dat hij geen enkele foto van jou heeft, je zou er zoals gezegd is over kunnen praten maar dan ook echt sorry zeggen dat je hebt zitten neuzen. Wat je ook kan doen is hem eens wat foto’s van jullie opsturen of een foto in een lijstje doen en cadeau geven. (iets aanwezig in zijn kamer vind ik bijzonderder dan op de computer…)
En als jullie geen foto’s hebben nog, gewoon een keer gaan maken. :slightly_smiling_face:

ik had dat eerst ook en toen zij ik gewoon als je haar foto,s nog heb moet je opseminst ook mijn foto,s hebben

Heel apart. Ik kan me niet indenken dat je foto’s van je exen wilt terugzien of überhaupt wil houden. Ik gooi die meuk altijd meteen weg.

Ik heb ook nog brieven en andere dingen van mijn ex bewaard hoor… en ik ben echt wel over hem heen. Sommige dingen zijn toch gewoon herinneringen? Ik vind het best normaal hoor dat je dat bewaard.

Als ik de TS was zou ik me niet druk maken… hij is niet voor niets al anderhalf jaar met jou. Als je wil kun je er met hem over praten, maar je hebt echt geen reden om boos te zijn vind ik.

Kom op, beetje vertrouwen in jezelf en in hem. :slightly_smiling_face:

/

/

[/s]

ben het verder met de rest van de mensen eens hier,

maar weet die jongen zelf uberhaupt wel dat die foto’s er nog op staan? kijkt ie er ooit naar? dat verandert de zaak wel.
in dat geval zal hij er ook niet moeilijk over doen ze gelijk weg te gooien.

ik zou zeggen, lucht je hart :wink:

Ik heb ook van dat soort foto’s gezien of de computer van mijn vriendje.
Hij liet me ze zelf zien kan ik me herinneren.
Op dat moment vond ik het okee om te weten wie zijn exen waren, dat schept meteen duidelijkheid en vertrouwen.
Toch voelde ik me daarna flut, omdat ik niet bij de gedachte kon dat die meisjes misschien ook wel in dat bed hadden gelegen. (laat staan scharrels)
Maar, door het bespreekbaar te maken en te houden, vind ik het nu wel okee.
Hij heeft geen contact met ze en dat is genoeg om hem te vertrouwen.

Ik begrijp dat hij foto’s van zijn ex bewaard. Waarschijnlijk heeft dit helemaal niks met zijn gevoel te maken, maar gewoon meer als herinnering voor later of iets dergelijks. Wel apart dat ie geen foto van jou heeft… Ik dacht eerst nog ik dit las van ‘oh die hebben pas twee maanden’, maar anderhalfjaar is echt best lang en dan zou je toch wel een foto hebben. Misschien heeft hij het in een andere map staan, maargoed dat weet je niet. Ik zou het er gewoon met hem over hebben, omdat jij je er rot over voelt en dat ook niet zo bevorderlijk is voor je relatie :wink:

Even terzijde, ik doe wel heel nuchter over dat hij foto’s van zijn ex heeft. Als mijn vriend dat zou hebben, zou ik dat ook niet heel chill vinden maargoed het zijn wel zijn herinneringen :slightly_smiling_face:

Huh? wat moet hij met die foto’s dan :’) houd ie bij met wie die allemaal bezig is geweest?
Nee oke, ergens is het logisch dat hij wat foto’s bewaard, maar ik snap dat je het niet leuk vind, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend nog foto’s van zijn exen had. Goed dat je met hem erover gaat praten, succes (:

Ik vind vrij vreemd dat hij alleen maar foto’s van zijn vorige vriendinnen heeft en niet van jou. Maar misschien heeft hij de foto’s nog niet verwijderd? Ik heb zelf de foto’s van mijn ex en mij een paar weken geleden pas verwijderd (terwijl het al meer dan een half jaar uit is) omdat ik er gewoon niet aan gedacht had en ze niet wilde zien.
Maar dat verklaard alsnog niet waarom hij geen foto’s van jou op zijn laptop heeft. Dus ik zou er eens goed met hem over praten en vragen hoe dat zit. Ik snap dat je ermee zit trouwens hoor!
En eerst wel even netjes je excuses aanbieden dat je in z’n spullen hebt zitten neuzen, dat zou ik persoonlijk namelijk niet echt waarderen.

Ik zou me er niet te druk om maken, misschien weet hij niet eens dat die foto’s er nog op staan, en misschien heeft hij foto’s van jou op zijn camera/mobiel?

Ik heb een map genaamd ‘1e tijdperk der dinosauriërs’
daarin staan alle foto’s samen met mijn ex. En ja dat zijn gewoon mooie herinneringen voor me. Het was toch 2 jaar van mijn leven.

Ook ik ben over mijn ex heen. Ik denk niet dat je je zorgen moet maken maar ik snap wel dat je het ontzettend vervelend vind. Ik zou het ook vervelend vinden.

Ik vind het niet raar dat hij die foto’s bewaard (dat doe ik ook).
Maken jullie wel eens foto’s? Zo ja, heeft hij ze misschien nog op zijn telefoon/camera staan? Zo nee, praat erover als het je dwars zit (maar IMO lijkt me dat wat te ver gaan. Hij heeft foto’s van je dan, alleen niet op zijn computer… big deal. Jongens vinden van niet in ieder geval).
En aan de andere kant, misschien heeft hij helemaal niet meer aan die foto’s gedacht joh. En dat kan ook de reden zijn dat er geen foto’s van jou ertussen staan: hij heeft al zo lang niet meer in die map gekeken dat er geen foto’s van jou in staan, maar ook geen foto’s verwijderd heeft.