verwijderd bericht

Hoe ben je aan hem gekomen eigenlijk? Via internet of via vrienden bijvoorbeeld maakt in mijn ogen nog wel een verschil namelijk

Óf je bent een trol, óf gewoon vreselijk dom en naïef.

Ga asjeblieft eerst skypen of afspreken vlakbij waar veel mensen zijn of met een vriendin erbij

Waarom laten je ouders je met een vreemde op vakantie gaan?!?!

Hoi! Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk persoonlijk dat je in ieder geval 18 à 20 bent, zo niet dan denk ik dat je iets te jong bent voor dit soort ondernemingen, ben je dit wel, dan vind ik het helemaal niet zo gek dat je dit gaat doen!
Voor veel mensen kan dit een rare actie zijn, maar je hebt hem al online gezien op skype (meerdere keren) en zegt dat jullie allebei hebben aangegeven wat jullie verwachten (en wat niet). Je bent voorbereid… Zoveel dingen gebeuren, waarbij je mensen misschien niet eens goed kent, een one night stand bijvoorbeeld of dat mensen niet zo aardig blijken te zijn, zoals je dacht.

Mijn tip is om elkaar nog in het echt te zien voordat je op vakantie gaat. Hierdoor leer je elkaar echt kennen en ook in het echt.
Voor de rest is mijn tip, laat je niet meeslepen in dingen die niet horen! Er gaan gekke verhalen over het internet dat hij je drugs laat smokkelen of in de seks industrie laat werken (om het extreemste maar even te noemen).
En als laatste zorg dat je met een vriendin of je ouders afspreekt dat je elke dag even een sms stuurt. Hierdoor ben je wat veiliger, aangezien hij/zij weet als jij niks stuurt dat er iets aan de hand is.

Voor de rest vind ik het een heel gaaf plan (wel risicovol, je moet het risico maar durven te nemen), zou je kunnen zeggen hoe het is geweest? Heel veel plezier!

Hoe ken je hem? Zomaar opeens met iemand op vakantie gaan die je niet kent is best een grote stap.

Veder zou ik gewoon kijken hoe het loopt. Gewoon plezier maken en je zelf zijn. Misschien blijft het bij vrienden of word het meer… :wink:

Ja, dat smsje gaat echt hét verschil maken als die jongen verkeerde bedoelingen heeft qua seksindustrie of drugssmokkel :’)

Serieus, hoezo is dit een “gaaf plan”? Dit is een verschrikkelijk naïef plan, je loopt enorme risico’s, als je zo graag wilt reizen ga dat dan lekker met een bekende doen, niet met een random persoon van internet die je nog nooit ontmoet hebt, kom op zeg :’) En dan later janken dat het verkeerd is gegaan, nou sorry hoor maar met zulke ideeën vraag je gewoon om gezeik.

Ik vind dit wel heel onverstandig. Heb je al mensen in je omgeving verteld van dit reisje, zodat ze weten waar je bent? En ik begrijp niet waarom jullie elkaar niet eerst even willen leren kennen.

Dit is gewoon eng. Wie doet dat nou.

Uiteindelijk weet je ook niet of de vrienden die je nu hebt (die je pas kent) betrouwbaar zijn… Ik denk wel dat het smsje een verschil maakt, omdat je niet hoeft aan te geven, wanneer er iets is, maar als je niks laat horen dat er dan iets is en zulke dingen gebeuren vaker, kijk maar naar het volgende verhaal http://www.vrouwen.nl/view/121637/Jongen+zoekt+naamgenoot+van+ex+en+VINDT+haar+–+ze+gaan+nu+samen+op+wereldreis Zij hebben elkaar vooraf zelfs niet beter gesproken dan de desbetreffende persoon hier heeft gedaan… Ook denk ik dat het leven gaat om risico’s nemen, ja het ene risico is het andere niet, maar ik vind het wel tof dat ze het doet en ze vroeg om tips, niet om commentaar. :wink:

Ik geef ook een tip, en dat is doe het gewoon niet. En over dat verhaal, omdat het daar goed ging gaat het bij iedereen maar goed? Je moet je wel beseffen dat dat verhaal enorm bekend was, vrijwel iedereen wist dat die twee samen een wereldreis gingen maken. Ook sliepen zij niet in hetzelfde bed, in tegenstelling tot het verhaal van de TS. Maar hey, als zij het wil en jij het gaaf vind om te doen, prima hoor, maar IK vind het gewoon enorm dom en naïef om zoiets te doen. Ik leef liever nog langer dan dat ik zon enorm risico waag voor een reisje :’)

Of TS is een trol of TS heeft het nu wel begrepen gezien ze toch niet meer reageert.
Als mensen zo naïef willen zijn, dan moeten ze dat vooral lekker doen. Maar ga niet krijsen als het mis gaat.

Ik begrijp de reactie, maar begrijp ook haar kant van het verhaal. Ze zegt dat ze al heel wat hebben besproken, dus ze heeft er waarschijnlijk al geld voor betaald en er super veel zin in! Dan vraagt ze om tips, wat moet ik doen, het is een leuke jongen etc. en dan komen heel veel meiden met van dat commentaar waar zij niks mee kan van “wat dom”, “oh zo naïef” of “wat absurd”, dat is niet leuk om te horen… Dus begrijp dat ik positief voor haar ben, ook al denk ik “weet je het wel zeker”, de keuze heeft ze gemaakt, nu is het aan ons om tips te geven en NIET om haar zo te bekritiseren.

^ Niemand bekritiseert haar, iedereen bekritiseert haar idee.

Dit, en ik ga niet doen alsof ik dit een goed idee vind en dr veel plezier wensen. Wat nou als er iets ergs gebeurd, nou dan zou ik me wel flink klote voelen als ik had gereageerd oh veel plezier!!! In plaats van haar te wijzen op de gevaren van dit idee.