verwijderd bericht

.

Nou, dat reisje prima. Het is leuk om te reizen! Maar nou al in een keer met elkaar in één bed te slapen, dat had ik anders aangepakt…
Ik had denk ik van te voren ook hem eerst wel een keer willen ontmoeten!

Sorry maar ik vind het ronduit dom. Heb je hem uberhaubt weleeens gezien op de webcam?
Dan nog vind ik het heel erg dom maargoed, geen tips voor je dus.

Ik zou sowieso eerst afspreken om elkaar in het echt te leren kennen voor je dat meteen doet. Je zit dan wel in het buitenland. Als er iets gebeurd wat jij niet wilt is er niemand in de buurt. Ik vind het eigenlijk maar een vreemd idee. Is dat van zijn kant gekomen? Ik zou het gewoon bijna niet vertrouwen… Hebben jullie wel geskyped, dat je elkaar zo zagen? Maar eerst afspreken voor jullie dat doen!

Heb hem al vaak op skype gezien, En het is net over de nederlandse grens, Dus zo buitenlands is het nu ook weer niet.

& we bespreken alles goed door, wat we er beide van verwachten en wat we van plan zijn enzo.

Je bent je er hopelijk van bewust dat iemand op internet een compleet ander persoon kan zijn?

Maar nog steeds met niemand in de buurt als er wat gebeurd. Het is gewoon stom om zoiets te doen als je diegene verder nog nooit in het echt gezien hebt. Via skype is heeeeel anders. Je weet nu dan al dat het geen oude man is, maar nog niet hoe hij in het echt is. Echt waar, als je dit doorzet - ontmoet hem eerst

Dit moet een troll zijn. :’)

Er zijn mensen die helaas echt zo naïef zijn dus het kan maar zo waar zijn wat TS verteld.

Hoe oud ben je zelf?
Ik mag hopen boven de 18, anders snap ik niet dat je ouders je hier toestemming voor geven. En ik zou sowieso iemand inlichten dat je dit gaat doen. En diegene overdag op de hoogte houden hoe het gaat.
Maar ik snap niet waarom je direct in een hotel moet, in 1 bed. Als het net over de grens is kun je toch ook wel gewoon 's ochtends vroeg vertrekken en dan 's avonds weer naar huis gaan? Jullie kennen elkaar amper.

Dit. ik vind het echt onvoorstelbaar :’)

http://cdn.superbwallpapers.com/wallpapers/meme/i-dont-want-to-live-on-this-planet-anymore-11372-1366x768.jpg

Zie je dan zelf niet in hoe naïef en dom het is om met iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt naar het buitenland te gaan en samen een hotel in te duiken… Echt waar, hoe kom je er op.

En ‘alleen vriendschappelijk’? M’n hoela zeg.

Waaaaat :’) Hoe oud ben je?

Sorry maar ik vind dit echt bitter naïef.

reizen met onbekende mensen kan best verkeerd uitlopen,

misschien kunnen jullie elkaar niet uitstaan en kan je het moeilijk ‘vakantie’ noemen en kan het serieus veel stress (of erger) opleveren…

Hoe oud ben jij zelf?
Met anderen mensen reizen kan al heel anders zijn dan elkaar leren kennen in het echt maar dan ben je teminsten al een grote stap verder dan nonchalant , om het zo te zeggen, af te spreken om op reis te gaan.
ik zou al zeker niet zomaar met een onbekende persoon in 1 bed kruipen tijdens een reis ofz…

Gewoon tegen hem zeggen dat dit vriendschappelijk is en dat hij niks in zijn hoofd hoeft te halen.

Ja eh, dit is gewoon dom.