verwennen

hoihoi.

Ik heb een vraagje, het gaat niet echt over sex enzo maar hoe je gewoon je vriend lekker kan verwennen. wat je allemaal kan doen zonder geld te besteden om hem te verassen en te verwennen. qua sex hebben we al heel veel gedaan maar daaromheen, hebben jullie wat ideeën?
Ik ben zo slecht in dit soort dingen verzinnen!

Ook met cadeautjes kopen. wat is nou echt leuk om voor een jongen te halen? ik heb al een paar keer luchtjes ofzo gekocht. ik heb helaas ook niet veel geld in kas. dus misschien dat jullie wat weten

Thnxx xxxx :flushed:

Pak hem eens mee naar een stad (zeg nog niet welke stad , verassing blijven !)
en dan picnik je gewoon in een parkje daar :slightly_smiling_face:
Heel gezellig en super goedkoop ! xxx

En van cadeaus , als een jongen van hollister houdt koop hem dan slippers van hollister ofzo , want hier in belgie zijn hollisterboys super in , ik hou ervan haha :wink:
Maar als je in Nederland woont kan ik je niet helpen sorry :wink:

in iedergeval bedankt ! :grinning: ga even kijken!

Ik ben het eens met W. :slightly_smiling_face:
Cadeaus zijn altijd lastig voor jongens ;3… een lieve kaart maken?.. :slightly_smiling_face: of iets lekkers bakken?.. (weet niet of je dan de ‘’ passende ‘’ ingredienten hebt)

Een fotocollage maken voor hem. Met allemaal foto’s van leuke momenten die jullie samen hebben beleefd. Denk aan vakantie, uitjes, feestdagen enzovoort.

Een heerlijke muffin met een pijl erin waarop staat : Just as sweet as you of My Sugarbaby of in de trant van.
Voorbeeldje

http://www.creaturecomfortsblog.com/storage/cupidcupcakes-2.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1296757800541

Leuke dingen allemaal! dankjewel!!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html
Misschien staat hier wat tussen?.. *check beginpost!

Spontaan langsgaan als hij het niet verwacht.
Massage met olie en daarna samen douchen.
Ontbijt op bed.
Uitgebreid lunchen samen met lekkere broodjes.
Dagje strand met het OV. (gratis)
Biertjes en lekkers halen en film kijken op bed.
Kaartje sturen die hij niet verwacht.

Wat ook heel leuk is en erg persoonlijk 50 of 100 redenen/tekstjes waarom je van hen houdt
dat moet je dan op kleine papiertjes schrijven en in een potje doen en dan kan hij elke dag eentje
pakken. En het kost bijna niets! Maar wel super lief!