verwarring.

Ik ga me verhaal kort houden. ik vond een jonge leuk maar ik wist niet goed wat ik er mee aan moest.
hij vond mij ook leuk enzo en hij zat steeds te zegge dat hij van me hield enzovoort. dat snap je wel
en gister ging ik naar de kermis en ik moest hem bellen of smsen als ik terug was dus ik gedaan niks gehoord dus kdacht die lig te slapen toch.
had ik vanmorge gebeld en stuurt hij ineens smsje. heej ik heb er es goed overnagedacht enik kan het nie meer sorry
dus ik helemaal over de zeik
en ik vroeg om nog een kans enzo maar nee hoor hij wou een ouder iemand enzo. en hij vertrouwt me nie als ik uit ga . maar hou nog wel steeds van hem snapje. dus wat moet ik nou doen :frowning_face:

Let him go, hij wilt je niet dus it’s done~ Er lopen meer jongens rond (:

net wat chizuka zegt hij wil niks met je… dus next…

Ik vind eigk niet dat je van een jongen die je LEUK vind echt kunt houden. En als hij je niet wil, dan is het duidelijk. Er zijn nog genoeg leukere jongens.

ja dat is waar. maarja is makkelijker gezegt als gedaan
en ik vind het vooral lomp als je zegt da je van me houd en daarna ineens gwn ineens zegt van ja sorry kan het niet. slaat nergens op

[i]Ja maar jongens zeggen dat zowieso wel sneller volgens mij. Mijn vriendje zei het in het begin ook gelijk tegen me, haha ik heb het pas na 2 maanden voor het eerst gezegd XD

En ja tis moeilijk, maar je kunt hem beter vergeten dan je eraan vastklampen en dan niet in de gaten hebben als iemand anders jou wel leuk vind.[/i]

volgens mij zit hier geen verwarring in, hij maakt het uit en jij zou nu iets van ‘kut’ moeten denken. ik denk niet dat hier nog wat aan te doen is, dus accepteren en veel huilen of zoiets?

't was niet eens aan toch?

Ja, want hij hield natuurlijk al na een maand van je… dat bestaat gewoon niet, je kent elkaar dan pas amper v___v
Eerst ben je verliefd en naarmate je elkaar goed leert kennen ga je van elkaar houden en dat gaat niet zo snel als de meeste mensen van tegenwoordig denken~

Van iemand houden is tegenwoordig zeldzaam

boys will be boys…
hij heeft je aan het lijntje gehouden. Sorry meid, zoek een jongen die het meer verdient.