Verwarring.

Hallo,

ik heb dus een soort van probleem. Ik ga het even proberen uit te leggen, hehe.
Okay, dus op vakantie in Egypte was een hele leuke jongen, en ik vind hem best wel heel erg leuk en hij mij ook, maar omdat hij ver weg woont denk ik dat het sowieso niks kan worden. Daarom is er verder ook niks gebeurd op vakantie, behalve dan wat flirten en nu nog bijna dagelijks mailen en msnen. (Ik kende hem daarnaast al een jaar lang door vakantie vorig jaar enzo, maar toen had ik nooit gemerkt dat hij mij leuk vond, en dit jaar biechtte hij dat dus zegmaar aan mij op enzo. Ik vertrouwde het eerst voor geen ene meter, omdat een paar andere vrienden uit Egypte met iedereen het bed in duiken, en dus heb ik wat ‘research’ gedaan. Blijkt dat deze jongen nóóit met andere het Hotel waar hij werkt uitging, terwijl hij dat dus wel zou kunnen doen. En heel vaak over mij praat enzo).

Dan heb ik ook nog een jongen in Nederland, ik ken hem al iets van 5 jaar, en ik heb een jaar geleden al wat met hem gehad, maar het uitgemaakt omdat ik redelijk gestressd werd door het hebben van een vriendje. Ik vind het op een of andere manier fijner om vriendjesloos te zijn, maar aan de andere kant ben ik bang om deze jongen uit Nederland kwijt te raken aan een ander. Hoezo kwijtraken? nou, we hebben zegmaar half weer wat met elkaar, zijn een paar keer wat wezen doen, maar ik heb er wel voor gezorgd dat we niet hebben gezoend zodat het zeg maar niet ‘‘officieel’’ zou zijn.

Ik weet het nu echt even niet meer.
Aan de ene kant vind ik die jongen van Egypte dus heel leuk en ook deze Nederlandse jongen, waar ik dus niet tussen zou willen kiezen. Daarnaast ben ik ook nog eens bang om ze beide kwijt te raken aan een ander meisje, maar ben ik ook nog te gehecht aan een vriendjesloos leven. Dus ik kan ze nu beide wel aan het lijntje houden, maar voor hoe lang? en dat is toch ook eigenlijk helemaal niet eerlijk voor hun? Ik word er echt gek van, ik heb geen idee wat ik moet doen… Sowieso moet ik er één laten vallen, en die Egyptische jongen zou waarschijnlijk het verstandigst zijn qua afstand etc. maar ik kan het gewoon niet op een of andere manier…

Help mij :[
wat denken jullie?

Ik denk idd ook dat je van die Egyptische jongen een beetje af moet zien en dan als vriendje en niet als vriend zeg maar. Want vrienden kun je altijd blijven maar een echte boyfriend daar hebben lijkt me echt heel lastig

Egypte is echt veel te ver weg… Ik zou iets met die nederlandse jongen beginnen, en lekker doorgaan met mailen met die Egyptenaar. :] Maar gewoon niet meer dan dat, als oude vakantievrienden!

succes met je keuze!

Als ik jou was zou ik die jongen uit Egypte vergeten, hoe moeilijk het ook is. Je kwelt jezelf alleen maar met die enorme afstand en je gaat niet 100% voor hem wat je waars wel zou doen als je echt erg verliefd bent, aangezien je ook de Nederlandse jongen nog leuk vind. Het is een jongen, geen speelgoed, dus geef hem geen valse ideeen.

Betreft het stressen door het gevoel van een vriendje hebben: bindingsangst misschien? Of kan je specifieker zijn wat je nou zo “beklemmend/stressed” vond? Echt het idee of had je er een raar gevoel bij?

Als je zeker weet dat het het idee was wat je ervan weerhield het langer aan te houden, dan zou ik toch goed nadenken wat je met hem wilt (als het het gevoel erbij was, zou ik niet nog een keer voor die jongen gaan, want dat klopt er waars iets niet helemaal). Ben je echt verliefd op hem? Ben je dat niet: niet doen. Ben je dat wel, praat met hem over je dan waarschijnlijke bindingsangst en doe het iets rustiger aan.

Goodluck iig :slightly_smiling_face:

Ik zou, denk ik, die egyptische jongen zien als vriend, omdat dat echt heel ver is. En dan de Nl jongen als vriendje. En als je nog niet te vast wil, dat gewoon nog niet doen, het niet te officiel maken etc. En als je dat wel wilt, en ik denk dat dat vanzelf wel komt. Het dan echt officieler maken.

Zoals iedereen al zegt, de Egyptische jongen niet meer zien als boyfriend-proof.
Het klinkt moeilijk, maar je kan hem altijd mailen, skypen, etc.
Egytpe is te ver weg om met iemand daar een relatie te hebben =)
en ga lekker voor die jongen die in nl woont, i mean; why not?
En anders kan je nog lekker altijd uitgaan met je vriendinnen enzo en hoef je niet zo gestresst te zijn met je vriendje. :’)

Een vriendinnetje van mij heeft een vriendje gehad in Engeland. Ging goed voor anderhalf jaar of zo, maar dan ga je toch echt de sociale dingen zien die moeilijker gaan met zo iemand en je moet elkaar echt kunnen vertrouwen, natuurlijk kun je gewoon een single leven leiden als hij thuis zit. Misschien dat je hem daarom interessant vindt?

Je kunt het gewoon proberen met die Nederlandse jongen en als je dan merkt dat je liever een vriendjesloos leven wilt, uitmaken kan altijd…