verwarring

heeyyy
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik twijfel al best lang over iets… ik zal jullie uitleggen waar het over gaat:
Ik heb een klein jaar geleden een jongen ontmoet, waarmee ik nu supergoede vrienden ben. ik wist dat hij mij in het begin al leuk vond, maar dat gevoel was nooit wederzijds. een paar maanden geleden begon ik hem ook leuk te vinden, maar toen ik bijna een relatie met hem had, was het voor ons beiden geen goed idee vanwege de vriendschap die eventueel na een relatie weg zou kunnen gaan. er is tussen ons nog best veel gebeurd qua zoenen enzo, maar ik raak daardoor best verward. ik vind hem nog steeds leuk en we zoenen ook gewoon met elkaar maar ergens weet ik wel dat het waarschijnlijk niks meer gaat worden. zou ik moeten stoppen met de dingen die we nu samen doen (zoenen en andere dingen) of kan ik er gewoon mee verder gaan. hij weet namelijk ook gewoon dat ik hem nog steeds leuk vind. ik hoop dat jullie kunnen helpen!
xxxxxx

Ik zou gewoon een goede keus gaan maken en met hem in gesprek gaan. Willen jullie meer dan vrienden zijn? Dan mag je gewoon door gaan zoals je nu doet maar als jullie er toch voor kiezen vrienden te blijven zal ik gewoon stoppen met zoenen etc. Anders maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf en ook voor hem.