Verwarring

Ik ben altijd van het lezen van verhaaltjes van andere meisjes en dan sta ik met die gedachte wat ik zou doen en dan zit ik er een paar dagen over na te denken en uiteindelijk kom ik wel met iets.
Nu zit ik met mn eigen verhaal en ik ben een week aan t denken maar ik weet het gewoon niet.

Ik zit sinds een paar weken achter een jongen uit mn klas hij is heel knap enzo maar ik heb er nooit iets achter gezocht.
We praatten ook nooit, maar toen werden we steeds beter bevriend.
Dit kwam eigenlijk meer doordat ik een keer per ongeluk mijn hand op die van hem deed.
Sinds dien deed hij heel raar.
Hij zocht heel veel aandacht en ik begon em echt leuk te vinden…
Maar toen heel veel meisjes uit mn klas dit zagen gingen ze heel erg aandacht bij m zoeken.
Toen was alles minder geworden. Ik ga er kapot van maar ik wil ook niet toegeven dat ik m leuk vind.
Niet aan mn vrienden maar ook niet aan mezelf.
Nu zit ik met 2 vragen in mn hoofd.
Meende hij alles, of was t gewoon dat ik dat dacht omdat ik wat voor hem begon te voelen?
En vind ik hem leuk of niet?

Ik wil heel graag geholpen worden, want ik ben echt verward.
Is er iemand die me iets kan zeggen of vertellen hierover?

Kus x

Z

Of je hem echt leuk vindt weet alleen jij. Mocht het niet zo zijn dan vond je de aandacht die hij gaf waarschijnlijk fijn. Ik weet verder niet zo goed wat je met deze situatie moet doen maar wat een rot streek van die meiden uit je klas. Wat ik zelf zou doen is het gewoon tegen hem zeggen?

Vind je zijn aandacht leuk? Zo ja, dan vind je hem waarschijnlijk leuk.
En of hij het meende, dat weet alleen hijzelf.

Als je niet wil toegeven dat je hem leuk vindt én ook nog eens zegt dat je je er rot over voelt hoe het gegaan is, vind je hem waarschijnlijk wel leuk. Of hij het zelf meende, geen idee, kun je maar op één manier achter komen. Gewoon weer met hem gaan praten (is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar lijkt me de enige optie, toch?) :slightly_smiling_face: