Hoi allemaal,
Ik post dit bericht omdat ik er graag met iemand over wil praten en hopelijk advies krijg.
Het zit namelijk zo, ik heb ongeveer 2 jaar geleden een jongen leren kennen. Het is de broer van een vriend van mij. Ik ben 17, die vriend van mij ook en zijn broer 20. We hebben elkaar eigenlijk leren kennen met carnaval. Het begon met gewoon glimlachen telkens en uiteindelijk onze “msn” uitgewisseld via hyves haha.
Zo kwam ik er eigenlijk achter dat hij me wel leuk vond, dat zei hij. We hebben toen een keer afsproken en het was wel gezellig, we hebben die keer ook gezoend. Erna zijn we er volgens mij niet verder op-in gegaan. Ik weet niet meer waarom…
Een aantal maanden later kwam ik hem tegen met uitgaan. We hadden direct weer een leuk gesprekje en had echt dat verlegen gevoel wat ik normaal niet snel heb. Weer hadden we gezoend.
Toen ik die avond smstte hoe het tussen ons zat, kreeg ik reactie: “Sorry ik kan niet met je verder omdat je goed bevriend bent met m’n broertje…” Dat vond ik zo lullig.
Ben het toen gewoon gaan vergeten en hij kreeg ook een vriendin.
Ze hebben 1,5 jaar een relatie gehad, en deze is nu beeindigd. Ik heb weinig contact met hem gehad, en sinds het uit is wel weer af en toe een gesprekje. Zo ben ik erachter gekomen dat het uit is omdat zn ex niks meer voelde. Maar volgens hem hielden ze wel nog van elkaar, alleen zag zij het niet in omdat het verliefde gevoel weg was.
Ik merk nu dat ik hem nog steeds leuk vind. Ik denk er nu ook heel anders over dan 2 jaar geleden. Ik weet alleen niet wat ik nu moet doen. Hij houdt nog van zn ex en ik kan daar niet tussen gaan staan.
Het liefst zou ik willen dat ik hem op een of andere manier toch kon krijgen, dat hij inziet dat het toch wel iets kan worden want we begrijpen elkaar goed en heb nu na heel lang echt dat gevoel weer van verliefd zijn.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, misschien hebben jullie dit ook meegemaakt of willen jullie er iets over zeggen?