verwarrende signalen

hey meiden
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :slightly_smiling_face:

er is dus een jongen die in een andere klas zit dan mij en ik vind hem best wel knap enzo :flushed:
en elke keer als we elkaar zien dan glimlachen we eens of zeggen we hallo of zo maar het is niet echt zo’n gesprek-gesprek snapje? Nou ik zag hem gisteren in het winkelcentrum met een meisje en hij zwaaide en lachte zoals gewoonlijk maar nou weet ik niet wat ik moet denken van dat meisje want hij is nogal populair en heeft dus ook veel meisjes vriendinnen en ze waren ook geen handjes aan het houden of verliefd aan het doen of zo dus ik denk niet dat het veel voorsteld maar nou wil ik heel graag meer contact met die jongen :flushed: maar ik vind het heel erg moeilijk om zo tegen hem te praten want dit durf ik niet (faalangst :bored:) dus nu weet ik echt niet meer wat te doen :frowning_face:

liefs x

Voeg hem toe op Facebook en probeer via daar een chatgesprekje te houden?

ik heb hem al op facebook maar ook dat vind ik echt moeilijk aangezien ik niet
eens met een super goeie vriendin van m’n vorige klas durf te chatten …
:’(

Tsja als je zelf helemaal geen actie durft te ondernemen zal er ook niks veranderen… Weet je waar hij uit gaat? Zo ja, ga daar ook eens heen en probeer dan eens een gesprekje aan te knopen, is vaak toch iets makkelijker.
En anders toch op facebook… Vind zijn foto eens leuk of plaats eens een reactie, laat zien dat je contact met hem wilt en misschien komt hij dan ook wel naar jou toe.

daar kan ik zelf niet veel aan doen hoor, dat ligt gewoon aan m’n faalangst :frowning_face:

upie

Dat snap ik, maar je moet denk ik wel beseffen dat het niet heel veel zin heeft om hier tips te vragen als je uiteindelijk niks durft te ondernemen :wink: Like gewoon eens af en toe iets van hem op Facebook ofzo, dat is al een kleine stap in de goede richting.

ik wou gewoon een beetje advies omdat al m’n vriendinnen kennen hem en dan geven ze commentaar bv: hij is niks voor jouw, hij is seksistisch, blahblah terwijl ze hem enkel kennen van zien dus daarom wou ik graag jullie mening weten :slightly_smiling_face:

waar moet ik het dan over hebben? er zullen dan vast en zeker stiltes vallen :frowning_face:

En dat is dus al de verkeerde instelling. Waarom zouden er stiltes vallen? Jullie praten niet zo vaak dus er zijn genoeg onderwerpen waarover je kunt beginnen. Interesse tonen! Vraag welke lessen hij heeft, of hij een leuk weekend gehad heeft, misschien heeft ie wel gevoetbalt en dan vraag je hem: sinds wanneer voetbal je al? Zoiets. Gesprekken komen vanzelf! Succes

ik weet dat ik met de verkeerde instelling zit :frowning_face:
maar ik ben echt bang dat het genant wordt of zo en dat is al zeker niet de bedoeling

Nee heb je ja kun je krijgen

makkelijk gezegd hoor :wink:

als 'm al op facebook hebt probeer z’n foto te liken of wat dan ook…
daarna kun je miss met 'm gaan praten via fb & als ie jou dan ook wel aardig vind vraagt ie miss om je w’app ofso .
steeds kleine stapjes zetten !

ik heb geen w’app xd
najah bedankt voor je reactie, ik weet dat ik kleine stapjes moet nemen maar niet alles moet uit mijn
richting komen eah, ik ben al blij dat hij lacht naar mij voor ik naar hem heb gelachen en niet omgekeerd :slightly_smiling_face:

jaaa, maar als je misschien zijn foto liked, liked ie misschien wel terug ^^ hahaha
nouja iig succes ! xoxox

hahaa :slightly_smiling_face:
dankje xx