Verwarrende knipperlicht relataie

Heeeyy mensjess
Okay duz ik had een vriendje maar ik wist niet of ik me wel goed voelde bij hem.
dus ik vroeg mn vriendin wat moet ik nu doen
ze zei dus praat er met hem over dus en dat deed ik
hij was ook een beetje vaag aan het doen en hij negeerde mij ook en hij begon toen ook nog te liegen
dus heb ik het uitgemaakt. Dat voelde beter maar nu mis ik hem steeds meer en hij mij ook maar hij is nog een beetje boos op mij omdat ik het uitmaakte alleen durft hij dat niet toe te geven maarja
Mijn vraag is dus hoe moet ik het met hem goed maken en ik weet niet of ik met hem weer wil
Ps mn vriendin heeft onderzoek gedaan :stuck_out_tongue: hij vindt me wel leuk maar hij is dus ook boos
Hoe zorg ik ervoor dat hij niet boos meer is en dat ik hem kan vertellen dat ik niet met hem wil zonder hem te kwetsen?Xx

Leer eerst eens een beetje fatsoenlijk typen, ik kan er zo niet heel veel van maken.

WOW… Half Engels, afgebroken nederlands, typfouten… ik weet niet wat ik hier aan het lezen ben.

Oh sorryyy zal ik het opnieuw typen dan?

Ik snap er helemaal niets van :’)

Dit. Maar daar heeft TS natuurlijk niet zoveel aan als iedereen alleen maar haar Nederlands zit te bekritiseren. Als ik haar was zou ik nadenken of je hem terug wilt omdat je verliefd op hem bent, of omdat je hem en zijn aanwezigheid alleen maar mist.

Dankje en dat is dus ook een beetje het raarewant ik weet nou niet hoe ik me nu voel
Maar ik denk dat ik zn aanwezigheid enso mis want het is niet zo dat als ik met hen wapp dat ik me gelijk blij ofso voel dus ik ben niet verliefd:(