Verwarrende jongen!

Hoi!
Een tijdje geleden had ik een heel leuke jongen ontmoet. Hij had toen alleen een vriendin, en er is niet meer gebeurd dan een klein kusje en wat knuffelheid. We waren beide een beetje aangeschoten, maar ik denk dat hij mij ook wel leuk vond…
Nu inmiddels is het uit met zijn vriendin en toen ik hem weer eens zag toen was ie samen met een ander meisje. Ik denk dat dit een soort scharrel is ofzo, maar ik vind het in elk geval een verschrikkelijk mens!
Het frustrerende was is dat wanneer ik dan achter hem loop ofzo, dat ze dan heel demonstratief handen gaan vast houden of dat ie dan een arm om haar heen slaat.
Ik dacht dat hij me wel leuk vond maar ik weet niet meer wat ik moet doen.
Misschien ligt het ook wel aan het leeftijdsverschil van 11 jaar…
Wat denken jullie, met rust laten en vergeten of volgende keer toch maar met hem praten en flirten?

Met rust laten en vergeten.

Hoe oud ben jij, en hoe oud is hij als ik vragen mag?

ik 19 hij 30

Hmm tja lastig. Maar als hij zo demonstratief een arm om zijn ‘scharrel’ heen slaat, is dat voor jou waarschijnlijk een teken dat je het met rust moet laten.

ja dat denk ik ook dan…
auw
:wink:
maar ik neem aan dat ik hem wel als vriend kan behandelen enzo, want hij negeert me niet ofzo.?

Misschien zit je teveel achter hem aan. Als hij je echt leuk vond, ging hij wel, nadat het uit was met zijn vriendin, voor jou.

eens met Kirr.

Ik zou hem alsnog verder met rust laten; ik denk niet dat hij op vriendschap zit te wachten…

Lijkt me meer een verwarrende man.
groot leeftijdsverschil zeg!

Maar idd… met rust laten.

het is een MAN, geen jongen.
maar uh… ik zou 'm vergeten :slightly_smiling_face:

Je dacht dat hij je leuk vond, maar zelfs als dat al zo was, betekent dat niet dat hij een serieuze relatie met je zoekt. Misschien ziet hij jou eerder als een scharrel.
Ik zou er mijn tijd niet in steken. Als hij je zag zitten zou hij niet demonstratief met een ander meisje gaan lopen.

uuhm ja nou het was een anderhalf jaar geleden dan ik hem had gezien, en nu heb ik hem deze week weer een paar keer gezien, dus ja…
jullie zullen wel gelijk hebben :wink:

Hmm… misschien kun je proberen als vrienden verder te gaan?
En anders zou ik er met hém over praten.
Waar je aan toe bent enzo,
Succes ^^

Als hij je wou, zou hij inderdaad voor je zijn gegaan en niet de scharrel.
Focus je op jongens die je wel willen, en toch wel wat jonger zijn dan 30. Een 30-jarige is gewoon in een heel ander stadium in het leven dan iemand van 19.