Verwarrend

Ik vind al een tijdje een jongen leuk. Begin van het jaar vond ik hem nog niet leuk, we spraken toen ook amper. Maar sinds ik hem leuk vind lijkt het net alsof ie me gedachten heeft gelezen, hij praat nu namelijk meer tegen me en op bijna alles wat ik zeg of doe reageert hij. Hij plaagt me ook best wel vaak (wat ik zelf wel leuk vind). Wat hij bij anderen niet doet. Sommige mensen uit me klas maken zelfs vaak de opmerking ‘hij vindt je leuk’ ‘vraag haar gewoon mee uit’ ‘wat vind je van hem’ ‘hij probeert aandacht te zoeken’.
Maar ik denk dus dat hij een ander meisje leuk vind, hij whatsappt namelijk vaak met haar en flirt beetje met haar. Ook op instagram en snapchat. En bij mij niet, terwijl die daarvan wel mijn gegevens heeft. Ze zit wel in een andere klas, maar ze deed een keer mee met onze gymles en toen waren ze ook beetje met elkaar bezig (wel reageerde hij wel nog op veel dingen die ik deed of zei/plagen). Wel heeft zij een vriend en dat weet hij.
Nu weet ik dus niet of hij nou mij of haar leuk vind, wat denken jullie? :frowning_face:

Er is wel nog een jongen die mij vaak complimentjes geeft en ook best vaak plaagt, waarvan sommige zeggen dat hij me leuk vind. Maar hem vind ik totaal niet leuk (hij zit net als andere jongen bij mij in de klas).

Ik denk dat hij jullie allebei leuk vindt! Maar aangezien jij geen vriendje hebt en zij wel, heb jij de meeste kans bij hem! :stuck_out_tongue:
Misschien kan jij hém gewoon een keertje vragen of hij met jou wil chillen/een blokje wil lopen/een film wil kijken… en dan gewoon zien hoe hij reageert? Hij reageert vast wel positief, anders zou hij jou niet zo vaak plagen en op je reageren!

dit.