Verwarrend

Hallo meiden,
Ik moet dit even kwijt en ik zou ook graag willen weten wat jullie er van vinden.
Een paar weken geleden hadden mijn vriend en ik een privé dingetje, wat je niet snel zou vergeven. Een tijdje ging het goed en sinds afgelopen dinsdag begon het weer. Het sloeg echt nergens op. Als ik maar één, maar dan ook maar één dingetje zeg over dat gene of iets anders (ook privé ;p) dan gaat hij weer twijfelen. Het lijkt netalsof ik dat twijfelen van hem zelf in de hand heb. Elk dingetje die ik tegen hem zeg vat hij verkeerd op. In het begin hield hij veel meer van mij dan ik van hem. Ik heb hem gisteren nog gebeld en hij zei dat hij nog steeds heel veel van mij hield. Maar als ik met hem via sms praat zegt hij nooit ik hou van je of iets dergelijks en doet hij alleen maar boos. Ik weet niet wat ik er mee aan moet, maar ik moest dit gewoon even kwijt.
xxx

Ik snap het niet.

Voor ons is dit best moeilijk om advies over te geven, omdat wij niet weten wat de situatie precies is. Maar in ieder geval, als ik jullie was zou ik nog maar even goed praten over jullie prive dingen. Wanneer het echt goed is uitgepraat zal het vast en zeker beter gaan lijkt mij.

Oké, bedankt… :slightly_smiling_face:

misschien alles een keer uitpraten face to face, en duidelijk tegen elkaar zeggen wat jullie nog voor elkaar voelen?