Verwarrend gedrag van mn crush

Ik zal het proberen kort te houden. Via via leerde ik een jongen kennen, we spraken elkaar eerst via facebook en toen steeds via whatsapp. Ik wist zeker dat hij mij leuk vond, dat kon ik merken. Hij smstte elke ochtend ‘goedemorgen lief, lekker geslapen?’ zulk soort smsjes en aan het einde van de dag vroeg hij altijd hoe mijn dag was. . We zagen elkaar elke dag via de cam enzo, en hij zei dat hij me wel leuk vond en dat we maar snel en keer af moesten sprekn en dat hij me graag een kusje wou geven. En als ik met een andere jongen praatte via facebook vroeg hij of ik een ander had. We praatten ool over onze problemen n hadden hele diepgaande maar fijne gesprekken. Dit ging een tijdje zo, totdat hij vroeg of ik verliefd was. Ik antwoordde met ‘haha weet niet’ en ik vroeg hetzelfde en hij zei dat hij niet verliefd was. Dit verwarde mij want sindsdien praten we veel minder. Hij whatsappte heel weinig en smste niet meer goedemorgen ofzo, toonde veel minder interesse… Ik vroeg hem waarom hij ineens zo kortaf was maar hij zei dat het onbewust was. Toch spraken we af bij mij thuis, en toen was hij heel lief. We hebben (voor het eerst) liggen vrijen alsof er niks aan de hand was en hij was heel voorzichtig en hield veel rekening met mijn gevoelens… Maar sindsdien is hij nog steeds kortaf en ik weet niet of hij me nou wel leuk vindt…

Update (2 april 2012)
Jaa jullie zouden gelijk kunnen hebben, Maar het kan ook zo zijn dat hij weet dat ik hem leuk vindt, dat hij daarom ineens veel minder moeite voor me doet, omdat hij het misschien leuk vindt ofzo dat ik moeite voor hem doe…?
Want toen we lagen te vrijen kwam het vooral bij hem vandaan, ik wilde ook wel maar hij nam zeg maar het initiatief. En ik heb nogal laten merken toen dat ik hem leuk vond… Want ik zei dat ik wel wilde dat hij bleef slapen (Niet dat mn ouders dat goed zouden vinden) en dat ik het jammer vond dat hij al weg ging…
Ik weet het gewoon niet zo goed…

Ik word gek van die onzekerheid. Ik ben echt verliefd maar ik weet niet of het wederzijds is… En sorry voor het lange bericht;$ en ook sorry voor de typfouten maar ik zit op mijn mobiel;)
alvast bedankt voor jullie hulp

Vraag om duidelijkheid: vertel hem dat jij wel verliefd bent en wilt weten of het wat gaat worden tussen jullie. Vindt hij jou niet leuk dan zou ik hem uit je hoofd zetten…

Misschien wilde hij niet serieus een relatie beginnen en ging je toch te snel ofzo. Ik zou hem idd confronteren.

Oh typisch jongens,
Hij vroeg of jij verliefd was en jij zei: weet ik niet, waarop had hij ook zei van niet. Misschien had jou antwoord hem afgeschrikt en had die op een ‘ja ik ben verliefd’ gerekend?
I dunno. Maar vraag om duidelijk.

Zeg dan eerlijk hoe leuk je hem vindt. Want je hebt het zelf ook niet echt duidelijk gemaakt wat je nu wilt. Misschien viel het hem gewoon tegen dat je weet ik niet zei?

Dit dus. Ik denk niet dat hij nog durfde toe tegen dat hij verliefd was als jij al nee had gezegd…

Jaa jullie zouden gelijk kunnen hebben, Maar het kan ook zo zijn dat hij weet dat ik hem leuk vindt, dat hij daarom ineens veel minder moeite voor me doet, omdat hij het misschien leuk vindt ofzo dat ik moeite voor hem doe…?
Want toen we lagen te vrijen kwam het vooral bij hem vandaan, ik wilde ook wel maar hij nam zeg maar het initiatief. En ik heb nogal laten merken toen dat ik hem leuk vond… Want ik zei dat ik wel wilde dat hij bleef slapen (Niet dat mn ouders dat goed zouden vinden) en dat ik het jammer vond dat hij al weg ging…
Ik weet het gewoon niet zo goed…

Zouden er wat meer mensen kunnen reageren?;$
ik word er echt ongelukkig van, t houdt me zo bezig…

Hmmm… Ik vind hem eerlijk gezegd een beetje een loser (niet zo erg bedoelt als het klinkt). Jij zegt dat je niet verliefd bent, hij is ook niet verliefd. Of hij verliefd was, weet ik niet. Maar hij zag je duidelijk zitten, anders zou hij niet zo vaak contact met je zoeken. Wat er nu aan de hand is… Ik zou eens helemaal niks van me laten horen, kijken wat hij doet. Als hij ook niks laat horen, vind ik eigenlijk dat je hem moet opgeven. Als een jongen je echt leuk vindt, doet hij zich moeite.

Dat is echt het domste wat je kan doen. Hij denkt waarschijnlijk dat je hem niet mag of spijt hebt. Waarom zou hij zich aardig gedragen als jij je onbehoorlijk gedraagt?

Waaaaaaaaaaarom waarom waarom waarom WAAROM ZEI JE ‘hahaa weet niet’
Want waarschijnlijk dacht hij vanaf dat moment dat jij hém niet leuk vond…
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk aan hem duidelijk maken dat je hem wél leuk vind!

Dat ja, ik weet haast zeker dat hij jou gewoon hartstikke leuk vond. Hij liet het niet helemaal slim blijken, maar jouw antwoord was ook niet de handigste :wink: Nu snel laten blijken dat je hem wel ziet zitten!

Als je hem niet vraagt wat hij nou wil en wat hij voor je voelt, zal je het ook nooit weten.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240