Verwarde gevoelens.

Hallo meiden,
Misschien zullen jullie mijn verhaal nog herkennen want ik heb hier vaker een topic over gemaakt.
Ik ben een meisje van 19 en heb nu 2 jaar en 7 maanden een vriend. Het was allemaal hartstikke leuk tot dat ik een paar maanden geleden een ontzettend leuke jongen leerde kennen op het werk. Ik was echt tot over mijn oren verliefd op hem, zo verliefd dat heb ik ook nog nooit eerder gevoeld, zelfs niet voor mijn vriend. Na een paar maanden moest ik door omstandigheden helaas weg bij mijn baan, waardoor ik hem niet meer zag. Sinds dezelfde maand dat ik daar werkte praat ik elke dag met die leuke jongen op whatsapp, tot op heden. In het begin liet hij duidelijk merken dat hij mij ook leuk vond, maar hij vond dat ik een keuze moest maken tussen mijn vriend en hem. Ik vond het zo´n moeilijke beslissing. Ik hou zo veel van mijn vriend en ik ken hem door en door, die andere jongen niet. Dit was dus ook de reden dat ik door mijn vriend heb gekozen. Toch bleven we praten met elkaar en ik kon maar geen afstand van hem doen. Ik weet dat het fout is maar ik wilde heel graag afspreken met hem. De laatste tijd doet hij steeds meer kortaf naar mij en dat snap ik ook wel, ik ben niet heel goed met hem omgegaan… ik weet niet hoe ik het zo heb kunnen verpesten maar ik denk dat het komt omdat ik zo verliefd op hem was dat ik alles verkeerd deed.

Hij wil nog zeker met mij blijven praten en hij gaat er nog over nadenken of hij wil afspreken. Ik blijf maar aan hem denken en ik mis hem verschrikkelijk omdat ik hem al heel lang niet meer gezien heb… Ik ben wel alleen heel bang dat het nooit wat zal worden…
Nu bekijk ik het van de andere kant en vind ik het gewoon heel slecht van mezelf dat ik zo verliefd op een ander ben, en zo graag bij die ander wil zijn en afspreken terwijl ik een vriend heb waar ik oprecht veel van hou.

Ik denk dat ik gewoon heel veel spanning mis. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Voor mijn gevoel ben ik te jong voor een vaste relatie. Ik hou heel veel van mijn vriend maar ik mis de spanning met andere jongens… Vandaag had ik introductie dag met mijn nieuwe klas en een jongen die ik niet eens heel er knap vind ofzo, fantaseerde ik over om met hem te zoenen, etc.

Wie kan mij helpen? Ik ben zo verward met mijn gevoelens ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

maak een lijstje met redenen waarom je voor je vriend zou kiezen of dat je voor die collega zou kiezen (kun je ook doen met plus en min punten :slightly_smiling_face: )

en verder, maak snel een beslissing. het is voor hun beide ook niet leuk.
succes!

Nou het wordt waarschijnlijk niks met die collega, ben ik (heeeeel) bang voor. Hij zegt ook dat hij het fijn vond met mij maar niet speciaal en zegt dat ik dingen verbeeld heb. Terwijl ik hem echt heb horen zeggen dat hij me leuk vond, dat ik leuker ben dan ik zelf denk, dat ik er goed uit zie, en mijn baas heeft in opdracht van hem aan mij gevraagd of ik een vriend had in het begin…

Waarom maak je het niet uit met je vriend, je bent duidelijk niet toe aan een vaste relatie.

Het is echt moeilijk, ik hou wel echt heel veel van hem…

Heb je het met je vriend gehad over dat je de spanning mist? Ik snap dat hij niet meteen het hele verhaal hoeft te weten maar misschien komt hij wel met een oplossing.

Ik heb zelf ook een poosje in between gezeten, en ik weet hoe kut het voelt. Ik hoop dan ook dat het je lukt om de knoop door te hakken. Veel succes!