Verwarde gevoelens door ex

Hey!
Het is nu precies een maand uit met mijn ex, hij heeft het toen uitgemaakt omdat hij minder gevoelens voor me had. Ik heb hem nadat het uit ging niet gezien, alleen on and off gesproken op whatsapp.

Maar ik voelde dat hij de laatste paar dagen steeds een soort van contact probeerde te zoeken door complimentjes, snapchat. Gisteravond zou ik wat drinken in de stad met vriendinnen en ik stelde voor om daarvoor even bij hem langs te komen, gezellig te praten. Dat is ook gebeurd, het voelde gewoon als vanouds. Alleen er is toen niks gebeurd (niet gezoend of seks).

Toen ben ik naar de stad gegaan om wat met vriendinnen te gaan drinken en hij is wat met vrienden gaan doen. Ik heb hem verder ook niet meer gezien totdat hij mij appte dat hij mij graag wilde zien (‘s nachts). We hebben toen gezeten en hij gaf toe mij ook te missen en het er moeilijk mee te hebben. Uiteindelijk hebben we heel lang geknuffeld, gezoend en dat resulteerde in seks. :’)

Eenmaal thuis kreeg ik een bericht dat hij het beter niet had kunnen doen en hij het gevoel had dat hij mij gebruikt heeft. Als ik vraag hoe hij erover voelt krijg ik als antwoord ‘weet ik niet’ of hij antwoordt helemaal niet.

Het voelde echt weer alsof we bij elkaar waren en het goed zou komen, maar nu hij zegt dat het niet meer goed komt weet ik het niet meer. Wat moet ik doen? Is er nog hoop…

Hoe hard het ook is, als ik jou was zou ik hem laten gaan. Het is uitgegaan om een reden, onthou dat. Je voelt je natuurlijk alsof er met je gevoelens is gespeeld en dat is ook erg kut. Maar ja, jongens komen en gaan.

Hmm ja dat weet ik ook wel, maar dat kan ik niet. Ik zag echt een toekomst met hem, we hadden het ook al over om samen te gaan wonen. En dit bevestigt weer iets in mij dat ik nog niet moet opgeven. Bleh. :")

Als hij aangeeft spijt te hebben van wat er is gebeurd zou ik hem toch proberen te vergeten. Het is niet makkelijk als je zo’n lange relatie achter de rug hebt en serieuze toekomstplannen had, maar als het voor hem niet meer goed aanvoelt ben ik bang dat er niet veel meer in zit.

Ik heb er nog eens naar gevraagd en hij zei dat het voor hem niks betekende…
Hij zegt geen gevoelens meer voor mij te hebben en dan hij alleen maar behoefde had aan gezelschap toen.
Had niet verwacht zo gekwetst te worden. Bah.

sorry maar waarom perse 's nachts… ik vind dat echt heeeel verdacht… en sorry maar dat hij zei dat hij je miste en het moeilijk ermee heeft, lijkt naar mijn gevoel gewoon een excuus om je zover te krijgen om inderdaad seks te hebben met hem…
sorry als ik iets heb gezegd wat je heeft gekwetst…maar is absoluut niet mijn bedoeling…
ik wil je gewoon behoeden voor die praatjes van jongens…spreek uit ervaring namelijk;)
veeeel sterkte!