verward.

-

Je moet heel duidelijk zijn dat je niet vreemd bent geweest. Je moet de situatie uitleggen. Die meid wilde niet bij de jongen, jij ook niet, maar zij was niet om te praten, je gaf het op… etc…
Ik denk dat je dit al hebt geprobeerd natuurlijk.

Je moet gewoon heel duidelijk zijn dat je absoluut niet bent vreemdgegaan, dat je dat nooit hebt gedaan en dat je dat nooit zou doen. Als hij je niet wil/kan geloven, heeft het weinig zin in een relatie. Als hij jou niet denkt te kunnen vertrouwen, is de basis van een relatie er niet.

Succes. Persoonlijk vind ik het een beetje kinderachtig van hem, om zo maar jou dingen te verwijten zonder jou aan het woord te laten.

Ik snap dat hij het niet leuk vind maar als hij je niet vertrouwd kan je geen relatie laten slagen. Het feit dat hij zo over de rooien gaat en het uitmaakt om zoiets, is geen goede basis voor een relatie.
Hij overdrijft echt enorm. Ik zou er met hem over praten en duidelijk aangeven dat er niks gebeurd is. Ik zou ook willen weten waarom hij mij niet zou vertrouwen.

Als dit niet veranderd weet ik niet of een relatie wel zin heeft.

Tsja, ik snap dat hij het niet leuk vindt aangezien jullie het er van tevoren over hadden gehad, maar volgensmij is er meer sprake van een misverstand. En om het gelijk uit te maken vind ik best wel overdreven van hem. Heb je wel de kans gehad om hem uit te leggen hoe het echt zat?

Dat heb ik inderdaad al gedaan, hij zegt ook dat hij ergens wel weet dat ik niet vreemd ben gegaan. Het probleem is echt dat ik alleen al bij die jongen in de tent lag. Ook al lagen we op verschillende matjes en lagen de tassen in het midden hij ziet het als in 1 bed slapen.

Het feit dat het niet vrijwillig was, was een kutsmoes en een idioot excuus want zij kon mij ompraten waarom dan andersom niet?

Wauw oke, ik vind het wel een heftige reactie. Ik snap heel goed dat hij het niet leuk vindt maar ik vind ook dat hij wel wat meer begrip mag tonen naar jou toe aangezien jij daar niet vrijwillig lag. Ik zou hem even met rust laten, hij reageert echt enorm overdreven.

Ik zou geen relatie willen hebben die om zo’n reden al leip wordt. En al zeker niet omdat hij zo vaag reageert.

Nou lekker zo iemand met zo veel vertrouwen in iemand :’) hoelang hebben jullie een relatie?

Klinkt alsof je beter af bent zonder hem om eerlijk te zijn. Hij komt nogal wantrouwig en bezitterig over. Hij vraagt om foto’s van de verblijfplaatsen, serieus? (tenminste, aan de hand van de context neem ik aan dat dit echt was om je te controleren)

Super vervelend voor je, misschien kan je (als hij weer wil en rustig kan praten) de situatie uitleggen en dat je gewoon aardig was tegenover dat andere meisje

Wel raar dat hij het meteen uitmaakt, ruzie is nog wel te verwachten maar om zó te reageren vind ik persoonlijk een beetje apart…

Sterkte nog :heart:

We zijn volgende week 9 maanden samen.

Hij vroeg het naar mijn idee inderdaad om me te controleren. Hij zei ook dat hij al een voorgevoel had dat het niet goed zou gaan.

inderdaad wat een idioot. Als dit nu al zo is…
Er lagen tassen tussen jullie en jij had ook onmogelijk dat andere meisje bij die jongen in de tent kunnen stoppen dat was heel lullig geweest. Hij reageert veel te heftig.
Ik zou niet samen kunnen zijn met zo iemand.

Ik zou hem gewoon even in de sop gaar laten koken. Wat een heftige en totaal onnodige reactie van hem.

Het klinkt inderdaad alsof hij je niet vertrouwt. Ik zou me sterk afvragen of ik wel een relatie zou willen hebben met zo’n persoon.

Ik kan hem wel begrijpen. Als mijn vriend samen met vrienden naar een festival gaat, zou ik ook flink pissig zijn als ik er achter kwam dat uiteraard hij bij een meisje in een tent had liggen slapen. Hoe lullig het ook klinkt, bij zo’n festival is drank en ja, als je dan hoort dat ze samen hebben geslapen in een tent zou ook bij mij de eerste panische gedachte ‘‘ze hebben vast seks gehad…’’ opkomen. Meteen uitmaken is overdreven, omdat ik van binnen ook heus wel zou weten dat hij mij niet zou bedriegen. Maar ik kan wel begrijpen dat in een moment van paniek en twijfel je zoiets roept. Ik zou het niet chill vinden als mijn vriend samen met een meisje ergens overnacht, net zoals hij dat ook niet chill zou vinden. Geef hem even wat tijd, leg hem nogmaals duidelijk uit hoe het echt gegaan is, en dan zou hij je wel moeten vergeven vind ik.

Dit vind ik dan trouwens wel weer heel slecht. Ik snap dat zijn eerste reactie op die overnachting met die andere jongen heftig was, maar ik snap niet dat hij vooraf al de neiging had jou te controleren en zei dat het fout zou gaan. Dan heb je echt totaal geen vertrouwen in elkaar.

Ik denk dat het geen zin heeft om met deze jongen een relatie te hebben.

Ik snap dat hij het niet leuk vind, misschien had je hem beter een berichtje kunnen sturen met wat uitleg toen het gebeurde. Toch vind ik zijn reactie ongelofelijk overdreven, het meteen uitmaken terwijl jullie bijna 9 maanden met elkaar hebben en er toch wel wat vertrouwen zou moeten bestaan in zo’n relatie. Als ik jou was zou ik hem lekker met rust laten en bij jezelf goed nagaan of je nog steeds een relatie met hem wil hebben.

Hallo iedereen,

Ik ben een jongen van 17 en ik heb hulp nodig, ik dacht ik vraag even hier hulp jullie zijn allemaal dames. Ik heb onlangs iemand gevonden op tinder (app) ik was helemaal weg van haar <3 maar doordat ik geen like terug kreeg heb ik besloten wat op onderzoek te gaan en heb ik uiteindelijk haar naam gevonden en haar gevonden op Facebook ik heb haar direct een vriendschapsverzoek gestuurd 1 week geleden maar spijtig genoeg nog niet aanvaard, dan heb ik haar een berichtje gestuurd via fb ‘hey knapperd :grinning_face_with_smiling_eyes:’ maar juist hetzelfde liedje weer geen antwoord, ik weet het het is misschien assosociaal om zo contact te zoeken maar ik heb geen andere optie doordat ik geen gsm nummer heb of adres. Ik kan nu al 1 week niet meer slapen en ik moet altijd aan haar denken, ik heb zelfs al zo hard moeten aan haar moeten denken dat ik er van begon te huilen waarom zoiets weer bij mij gebeurd en ik haar gewoon wil vertellen dat ik verliefd ben. Nu had ik de vraag of julloe misschien iets weten hoe dat ze toch wilt gaan babbelen. Ik heb al een paar mooie liefdes qoutes gevonden die ik misschien wel wil sturen maar dan heb ik zo het gevoel van wordt ik dan precies geen stalker doordat ze niet antwoord :confused: ik ben ten einde raad, ik droom ervan om om haar gewoon eens te kunnen zeggen wat ik voor haar voel. Groeten Daan , alvast bedankt! :flushed: :bored:

^
Ze zal nooit gaan antwoorden en je doet heel creepy dus laat haar maar met rust

Ehm haha oke. Ja dat is vervelend maar je doet idd nogal creepy.

Maargoed. Gister weer contact gehad en hij wil eerst uitzoeken wat ie wil… Denk dat ik dat ook moet gaan doen. Tot dan geen contact.