Verward

Ik weet het gewoon even niet meer. Niemand in mijn buurt kan me echt advies geven en als ik er over praat voel ik me echt vreselijk. Ik heb al ontzettend lang een relatie, maar ik denk steeds aan iemand anders die ik één keer echt ontmoet heb. (hij loopt ook bij ons op school) Ik vond hem echt zo aardig en leuk. De gedachten over hem zijn ook pas een tijdje later gekomen en ik probeer er mee te kappen maar het lukt gewoon niet. Hij heeft me wel op social media enzo toegevoegd dus hij weet nog wel wie ik ben (dit betekent natuurlijk niets.) Ik word hier lichtelijk gek van. Ik wil niet verliefd zijn op een ander… Iemand adviezen of iets dergelijks?

Tegen je gevoel kan je niks doen maar hoe goed ken je deze jongen nou daadwerkelijk? Misschien is het wel een enorme asshole. Ik denk niet dat je al echt verliefd bent maar dat je je wel tot hem aangetrokken voelt. Ik zou er mn relatie niet voor opgeven nu. Zeker niet omdat je deze jongen hem niet goed kent. Maar ik zou ook niks met je gevoelens voor deze andere jongen doen. Niet eerlijk tegenover je partner.

@Floraa ja dat is ook niet wat ik van plan was. Ik ken hem inderdaad niet goed genoeg, maar hij doet gewoon wel iets met mijn gevoelens. Ik hoop dat ik het kan vergeten. Dankje x

Beste liarsandmondsters,
Het klinkt alsof jij die jongen die, je eigelijk niet kent aantrekkelijker vindt dan je eigen vriendje. Je bent duidelijk veel met de anonieme boy bezig. Aangezien je zelfs al zei dat hij je op social media hebt toegevoegd, denk ik dat je best wel bezig bent met hem. Ik denk dat je eens goed contact met hem moet gaan zoeken en dan moet gaan kijken of je hem wel echt leuk vind en of het geen vlucht is van je vriendje die je nu zoekt in een andere jongen. Als je die jongen toch echt leuker blijkt te vinden, moet je eerlijk zijn tegen je actuele vriendje. ik hoop dat je wat aan, dit advies hebt.
XXx en succes van Broodjesate :upside_down_face: