verward

hallo allemaal,
mijn hobby is modern dansen maar al een tijdje heb ik het gevoel dat ik nog iets anders wil doen .
het probleem is : ik ben 13 en zou graag ballet willen doen maar heb hier totaal geen ervaring bij en ook niet in een andere discipline mijn ouders hebben mij toen ik 6 was een op balletles gedaan maar dit was totaal niet leuk voor mij als 6 jarige, nu zie ik dit wel weer zitten .
wat moet ik doen ?
(sta ook altijd open voor ander leuke sporten)
:wink:

Uhm, misschien naar een proefles?

Ik zou zeker ballet gaan doen als ik jou was , je kan het iig proberen of je het leuk vind! Zelf ben ik op mn 14e begonnen met ballet, en ik vind t echt hartstikke leuk. Ik denk dat je er eerder spijt van krijgt als je nog langer wacht.

Dit kan in het algemene dans topic!

Maar ff antwoord:
Gwn proefles nemen!

Ik ben na mijn 14 de verjaardag op ballet gegaan (eind december) en zit er nu dus bijna een jaar op. Je pikt het best snel op (mag sinds kort ook spitzen !!)

Gewoon een keer proberen idd, als het je leuk lijkt waarom niet?

Gewoon doen, hartstikke leuk! Ik heb vroeger klassiek ballet gedaan, daar ben ik toen mee gestopt en ben andere sporten gaan doen. Vanaf m’n twaalfde ben ik wel weer gaan dansen (musicaldans met moderne invloeden), en op m’n 14e ben ik weer met klassiek ballet gestart. Je pikt het zo op, dus je bent daar echt niet te laat mee ofzo. :slightly_smiling_face: Ik heb nog 4 jaar met plezier klassiek ballet (en jazzballet, en moderne musicaldans gedaan) daarna.

Gewoon een proefles nemen dus. :slightly_smiling_face:

ok bedankt allemaal

En al ingeschreven voor een proefles?

Danstopic.