Verward??!!

Ik heb nu al meer dan één maand een vriendje en ik hou echt van hem en hij van mij. We praten wel veel enzo want hij zit ook bij mij in de klas, maar hij is heel verlegen en ik ben dan automatisch ook verlegen terug. We hebben wel eens geknuffeld maar dat was door zijn vrienden ofzo en dat was ook heel ongemakkelijk. Ik heb ook een beste vriend en ik ken mijn beste vriend zelfs minder lang dan mijn vriendje alleen mijn beste vriend en ik knuffelen elkaar gewoon en we kussen elkaar ook gewoon op de wang :kissing: en hij heeft me ookal bijna 2 keer gekust :hugs: (hij is verliefd op mij of ja een beetje dat heeft hij zelf al gezegt) als ik het niet met mijn vriendje had zou ik het niet eens erg vinden dat hij mij had gekust (bijna) ik droom de laaste tijd ook vaak dat ik en mijn beste vriend aan het zoenen zijn.Ik kan me niet eens voorstellen dat ik met mijn vriendje zoen, alleen met mijn beste vriend… Ik denk dat ik al gewoon meer wil dan het gewoon ‘aan hebben’ maar ik durf mijn vriendje niet te kussen ofzo en ik weet niet of hij dat al wil…en ik weet nu niet meer wat ik moet doen. als er nog vragen zijn vraag maar…
kan iemand me helpen of advies geven?

Vraag hem wat hij wil.

ben je nog wel gelukkig met eigen vriendje?ik heb het idee dat je bff vriendje zeg maar jij vind hem leuker dan je vriendje zelf?

je moet doen waar je prettigst bij voelt,en ga praten met beide
jij wilt toch ook weten waar aan toe bent want dit is inderdaad erg verwarrend .