verward + wederzijds?

Hey allemaal,

Ik heb een zeer verwarrende kwestie. Ik snap zelf eigenlijk ook niet wat ik nu probeer maar ik wil niet denk ik gewoon niet opgeven.

Het afgelopen jaar heb ik erg veel oogcontact gehad met een jongen van mijn school. Destijds zat hij een klas hoger, dus was dat voor mij al helemaal onbekend aangezien ik geen bekenden had uit de bovenbouw. Nu hadden we gewoon té vaak en op té rare plekken oogcontact. Ik dacht af en toe echt van hoe dan? Hoe kan het zijn dat jij hier bent op het moment dat ik hier ben, terwijl ik nooit op deze plek kom? Dit gebeurde echt intens vaak. Vervolgens blijkt het dat deze guy is blijven zitten (alleen hij), en komt hij precies in mijn klas? Why? Nu heb ik elke les met hem (ook zeer toevallig qua vakkenpakket keuze) How?

Soms zeg ik iets tegen hem maar dan reageert hij heel kalm, en hij doet altijd heel erg wild bij andere leerlingen en als ik er bij kom zegt hij niets meer? Alleen bij mij niet, dat is nog het gekste? Hij heeft nu heel erg veel contact met een vriendin van mij (die ziet hem ook wel zitten om het kort te zeggen, want hij is ook heel populair en knap), maar zijn vrienden gaven aan dat hij haar eigenlijk als een vriend zag. Nu weet ik niet echt wat ik moet doen, aangezien hij altijd heel rustig antwoord alsof hij bang is om iets fouts te zeggen? Heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken?

probeer gewoon vaker met hem te praten op school en evt. ook via social media contact met 'm te zoeken? ( zou wel eerst voor real life gaan, en dan pas voor soc.m)

wie weet is hij gewoon wat verlegener rond jou als hij je eventueel wel ziet zitten, of hij ziet je totaal niet zitten, dan kan natuurlijk ook, maar daar kom je pas achter als je vaker met hem gaat praten