Verward:S

Dit gebeurden er allemaal op afgelopen vrijdag:
ik had een valentijnskaart gestuurd naar mn crush om met hem af te spreken op een plekje op school
hij kwam en ik durfde opeens niet meer…
mn vriendinnen vonden het heel laf en zeiden tegen hem dat ik het was
hij reageerde totaal niet spottend ofzo
eerder geinteresseerd
ik ben maar weggelopen:S (heeeel laf i know) en ik zag hem die dag niet meer
en vandaag heeft hij me om 9 uur 's ochtends een vriendschapverzoek op hyves gestuurd!! (k deed t nii omdat k dat een beetje opdringerig vond)
betekent dit nou iets als ja ofzo??
HELP MEE!!

Enige wat je kunt doen, is met hem praten.

Stuur een prive berichtje op hyves ofzo. Wij kunnen zijn gedachten niet lezen denk ik zo :slightly_smiling_face:

woowh chick,kijk je hebt al de ballen gehad om die jongen een kaartje te sturen toch? waar ick het bangst voor zou zijn geweest is dat hij heel lullig of onverschillig zou reageren maar dat deed hij dus niet hij,dat je wegliep kan ik nog wel begrijpen ,en toen heeft hij je een vriendenverzoek gestuurd dat betekent dat hij interesse heeft dat is egt supergoed nieuws :relieved: dus wat ik zou doen is hem egt toevoegen en afwachten op hij een krabbel stuurt of tegen je gaat praten als hij dat doet paraat gewoon met hem en vraag dan terug naar wat er was gebeurt en vraag wat hij van je vind dan merk je vanzelf of hij jou ook zit zitten en als het niks word dn is het ook geen ramp wanthij reageerde ook niet lullig ofso blijf contact houden en op naar de volgende!
nou succes meid

ik zou toch een keer met hem praten om te zeggen wat je precies wilde, je kan er best bij zeggen dat je vrijdag niet meer durfde hoor =p

Ok jullie moeten we weer een zó’erg helpen!!
Vandaag(maandag dus) zag ik hem maar een paar sec. maar had haast dus k keek hem ff aan en liep weg.
Toen zag ik hem op de schoolplein met wat jongens uit mn klas om zich heen…
Toen hadden we na de pauze informatica en een jongen zei: Ey jij ben toch op A.!!
Ik zei : NEE!! (tis echt een lullige jongen dus hoeft hij er niks van te weten)
Toen zei hij hij : maar ik heb dat valentijnskaartje gezien…
Dus hij liet het aan zowat iedereen zien…
En mn vriendin vroeg aan die jongen wat A. van me vond en die zei dat hij me ‘mwah’ vond…
Hij kan liegen want tis echt een lullige jongen, wordt gepest omdat hij heel irri doet…
Nou is hij op me en wat moet ik doen?!

met hem praten ?
zolang je nooit met hem praat wordt het ook niks denk ik zoo

Idd praten, enne, toch maar accepteren als vriend op hyves :stuck_out_tongue:

Ik had m al geaccept op hyves maar k weet nii echt wat k tegen hem moet zeggen…

Lach er een beetje om zeg (op hyves) iets van:

• ‘Haha, sorry dat ik wegrende vorige week, ik weet het ik ben een schijterd’ en dan een lief smileytje erbij en hij valt als een blok voor je :stuck_out_tongue:

idd stuur hem eem prive berichtje op hyves zoals hierboven staat! ^
en ja ga wat met hem krabbele/msnen ;]

Inderdaad! :slightly_smiling_face:

Ohw thnx
maar dus ik zal niet zoiets zeggen van ‘wrm heb je het verteld aan de jongens uit mn klas??’
is dat een beetje vijanderig??[want ik vind het best lullig van hem]

Ja beetje vijanderig wel :stuck_out_tongue:
En das toch niet de bedoeling want je vind hem leuk… :grinning:
En zeg nou zelf, wat zou jij doen als een jongen jou bv. een Valentijnskaart stuurde waarop stond dat hij met je af wilde spreken? :grinning: Ik zou het iig gelijk aan m’n vriendinnen vertellen, en dat hoeft niet gemeen bedoeld te zijn…
Nouja, succes :wink:

Thanks allemaal!!