verward om verjaardag

Hee meiden,

Ik ben best wel verward. Het zit zo, ik ben op 5 november jarig. Ik had al heel lang van tevoren een planning gemaakt met vriendinnen en familie, dat ik ze ga uitnodigen. Ik zei gewoon “Mijn verjaardag is nog heeeeel ver, maar áls het zover is mogen jullie komen”. Ik heb toen ook even gecheckt of me verjaardag wel in het weekend viel, want vriendinnen en familie moeten natuurlijk doordeweeks werken of naar school. Toen zag ik dat het op een zondag viel. Ik blij, want nu kon iedereen op bezoek komen zonder problemen. Nu, een half jaar later, ging ik toch even voor de zekerheid checken op welke dag me verjaardag valt. En wat zie ik nu? Het valt op een maandag?? Ik vond dit heel erg raar, want ik wist toch zeker dat ik op een zondag jarig ben? Vorig jaar was ik jarig op een zaterdag en het jaar daarvoor op een vrijdag, dat weet ik nog heel goed. Nu zie ik dat ik op een maandag jarig ben. Fijn, me hele planning naar de klote. Ik vind dit best wel vreemd. Ben ik nou dom, of is er iets met het jaar ofzoiets, ik weet het niet meer XD. Maarja ik dacht misschien weten jullie het wel…

x

2012 is een schrikkeljaar he!
Maar maak je niet druk, je hebt nog, wat, minstens 4 maanden om een nieuw plan te maken. En anders doe je gewoon nog steeds op zondag maar dan ben je maandag écht jarig.

Ik denk dat het iets met schrikkeljaren te maken heeft, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen want ik houd me er niet echt mee bezig ofzo.

1. 2012 is een schrikkeljaar.

2. Wat is nu precies het probleem? Dan vier je je verjaardag toch gewoon een dag eerder? Je bent echt niet de enige die dat doet.

Ja ik kan het wel een dag eerder vieren maarja, ik vind het altijd leuker als ik het vier op de dag dat ik écht jarig ben. Helaas :’)

Joh stel je niet aan. Het is maar een verjaardag. De cadeautjes krijg je toch wel, en het samen zijn met je vrienden en/of familie blijft hetzelfde…of het nu op je verjaardag zelf is of een dagje eerder. Maar dat zal wel een pubergedachte zijn “ik wil mijn verjaardag op de dag zelf vieren anders voel ik mij niet echt jarig”.

^

Jep dat ben ik, een puber.
Oh en jij bent? 22? Oh oke :’)

Ach ja dat is pech, dan toch maar een dagje eerder.

Ik begin me echt dood te irriteren aan jouw haat reacties… Ben je depressief ofzo?

Oh, want iedereen die depressief is plaatst haatreacties? Weet je wel wat een depressie is joh? Aan je reactie te zien niet.

Ik vind het trouwens geen haatreactie, ze heeft gewoon gelijk.

Ik vind haar reacties ook lang niet altijd aardig, maar ze heeft wel gelijk en het slaat gewoon nergens op om over depressies te beginnen.

Het is echt geen pubergedachte om je verjaardag op de echte dag te willen vieren, kom op zeg :’)

Ik snap het probleem echt niet. Zo erg is het toch niet om je verjaardag een dag eerder te vieren?

Ik vind dan weer van wel. :'D Seriously, naar mate je ouder wordt, boeit je verjaardag je (vaak) echt zo veel minder.

@ TS: maak er niet zo’n probleem van joh. Jeetje.

Ik heb mijn verjaardag wel een keer een week van te voren al gevierd, boeiend. Maja ik hecht ook niet zoveel waarde aan mijn verjaardag.

Ik vier het niet eens.

Ik ook al 4 jaar niet meer.

Ik de het juist in het weekend omdat het dan voor familie beter uitkomt, dan moeten ze niet zo doordeweek.

wat maakt die ene dag nou weer uit,
zeur niet zo, wees blij dat je het kan vieren.