Hee meiden,
Ik ben best wel verward. Het zit zo, ik ben op 5 november jarig. Ik had al heel lang van tevoren een planning gemaakt met vriendinnen en familie, dat ik ze ga uitnodigen. Ik zei gewoon “Mijn verjaardag is nog heeeeel ver, maar áls het zover is mogen jullie komen”. Ik heb toen ook even gecheckt of me verjaardag wel in het weekend viel, want vriendinnen en familie moeten natuurlijk doordeweeks werken of naar school. Toen zag ik dat het op een zondag viel. Ik blij, want nu kon iedereen op bezoek komen zonder problemen. Nu, een half jaar later, ging ik toch even voor de zekerheid checken op welke dag me verjaardag valt. En wat zie ik nu? Het valt op een maandag?? Ik vond dit heel erg raar, want ik wist toch zeker dat ik op een zondag jarig ben? Vorig jaar was ik jarig op een zaterdag en het jaar daarvoor op een vrijdag, dat weet ik nog heel goed. Nu zie ik dat ik op een maandag jarig ben. Fijn, me hele planning naar de klote. Ik vind dit best wel vreemd. Ben ik nou dom, of is er iets met het jaar ofzoiets, ik weet het niet meer XD. Maarja ik dacht misschien weten jullie het wel…
x