Verward en verliefd ?

Hmmm waar moet ik beginnen :’)
Ik ben 17 jaar en eigenlijk al mijn hele leven single. Ik ben erg ongemakkelijk :’’)
Er zijn twee jongens , één uit mijn klas en de ander zit niet in mijn klas ,maar daar heb ik wel veel les mee. Die ene die niet in mijn klas zit, wilde in eerste instantie niks van mij weten. Een aantal maanden geleden zat hij achter me en zei hij ineens best hard “ik ben wel toe aan een vriendin”. Een week later kwam hij ineens naast me zitten en wilde hij van alles weten en bood me hulp aan bij natuurkunde. Sindsdien praat ie best veel tegen me, zat ie met bio telkens naast me en komt ie af en toe naar me toe. Wtf betekent dit?:joy: I’m confused
Die andere jongen ken ik al wat langer. Vorig jaar werd telkens door een vriend van hem allemaal van die gekkige opmerkeningen gemaakt dat ik wat hem heb en dat we verliefd zijn (erg volwassen voor iemand va. 17). Hij zit altijd maar een beetje ongemakkelijk te doen… Vandaag ging ik uit eten met een groep en hij zat er ook bij. Ik had nog best veel eten over en vroeg of hij wat wilde ,omdat hij zei dat hij nog wat wilde. Eerst wilde hij en daarna niet meer. Een vriend van mij en hem zei telkens hij wil wel (een beetje lacherig). En daarna zaten ze telkens maar een beetje met elkaar te appen. Het probleem is ,is dat ik hem wel zie zitten, maar geen idee wat ik moet doen lol.Ben ik nou zo dom of zijn die Gozers nou zo raar. Kan iemand mij hun gedrag verklaren?

Nee, ik kan hun gedrag niet verklaren. Vraag een van de twee jongens mee uit, of alle twee. Merk je vanzelf wat ze van jou vinden…

jongens zijn dieren, je weet niet waar hun gedrag vandaan komt en als je er naar vraagt word je er ook niks wijzer van. gewoon afwachten zie je vanzelf waar het schip strandt toch?

^ Niet alleen jongens zijn dieren. Meiden evengoed.