verward en radeloos, dus vraag ik het jullie ;D

ja ik kom weer ff zeuren over van alles
mijn verhaal,
ik vind een jongen leuk, maar iedereen heeft me gewaarschuwd voor hem van, hij is een player, hij gaat je gebruiken enzo. Laatst heeft hij me vertelt dat hij me ook leuk vond. Ik ben ik en ik ben niet slim dus ik heb toch gewoon met hem afgesproken. We hadden toen gezoend. Toen ik dat aan me vriendinnen vertelde(die ook gewaarschuwd hadden) reageerde ze eerst van O.M.G. enzo. maar ze dachten dat hij misschien toch geen player was. Nu heeft hij dus laatst met een vriendin van mij zitten smsen, en de smsjes waren niet echt positief. Die vriendin heeft die smsjes aan mij laten zien en ik werd boos(ben toen niet naar hem toegegaan meteen). Me vriendinnen waren ook boos op hem en ze verwachten dat ik tegen hem ga lopen schelden en even laten weten dat het over is. Maar toen ik daar over begon zei hij van: ik bedoelde het niet zo. dat is helemaal niet waar. ik vind je wel echt leuk. waarom denkt iedereen nou dat ik een player ben.
Nu vind ik hem nog wel echt leuk. Maar er is nog NIEMAND geweest die iets positiefs over hem heeft gezegt.zijn beste vriend zei zelfs, ik zou niet met hem nemen.
iemand tips/reactie?
ik weet het gewoon even niet meer.

Wat dacht je van gewoon niet doen dan?

Dat is lastig, als zijn beste vriend zegt dat hij player is, is het lastig. Het ligt aan jezelf, vertrouw je hem of niet? Wij kunnen het ( helaas ) niet bepalen voor je.

ja dat is makkelijk gezegt.

Eerst die vriendin dumpen en dan hem

Ik vertrouw hem wel.
Maar ze zeggen dat ik hem niet moet vertrouwen.

hoezo zou ik die vriendin dumpen?
ze probeert me alleen maar te ‘beschermen’ denk ik.

Ten eerste: lekkere “vriendin” is dat. Die wist dus dat jij hem zag zitten en die gaat met hem smsen, dat is verkeerd. Hands off?!

Ten tweede: als jij het echt niet vertrouwt (persoonlijk zou ik dit niet vertrouwen), laat die jongen zitten. Je vindt vast nog wel een jongen die jou leuk vindt en dan helemaaal voor jou gaat en niet voor jou in combinatie met 2 andere meiden ofzo. It will crack your ego and tear you apart. Want voor je het weet wordt JIJ echt verliefd en dan gaat ie opeens echt vreemd… No good… Uitkijken dus.

Ten eerste: lekkere “vriendin” is dat. Die wist dus dat jij hem zag zitten en die gaat met hem smsen, dat is verkeerd. Hands off?!

Ten tweede: als jij het echt niet vertrouwt (persoonlijk zou ik dit niet vertrouwen), laat die jongen zitten. Je vindt vast nog wel een jongen die jou leuk vindt en dan helemaaal voor jou gaat en niet voor jou in combinatie met 2 andere meiden ofzo. It will crack your ego and tear you apart. Want voor je het weet wordt JIJ echt verliefd en dan gaat ie opeens echt vreemd… No good… Uitkijken dus.

Ik zou, als ik jou was, er gewoon helemaal niet aan beginnen. Uit je verhaal maak ik op dat hij gewoon helemaal niet te vertrouwen is en dat hij je leven alleen maar moeilijker gaat maken. Zijn zat andere leuke jongens die niet bepaalde soort smsjes naar andere meisjes sturen. En als iedereen in je omgeving zegt dat hij een player is, zelfs zijn beste vriend, dan zou het wel echt heel dom zijn om dat te negeren.

Je bent trouwens ook 13; veel te jong voor dat soort drama van jongens die niet trouw zijn en niet alleen aandacht voor jou hebben.

1. Iedereen zegt dat het een player is. Grote kans dat hij het dan ook echt is. Zeker als zelfs zijn beste vriend het ook al zegt.
  2. Die sms’jes naar je vriendin zijn wel verdacht. Hij kan wel zeggen dat het zo niet bedoeld was blablabla maar je hebt ze zelf gezien. Ik weet niet wat er in stond maar aan jou te horen waren ze wel duidelijk.
    Gewoon die jongen laten gaan en op zoek gaan naar iemand waarover je totaal geen twijfels hebt.

okee laten gaan dus,
waarom heb ik aan al die dingen nooit eerder gedacht 0,0

Liefde maakt blind?

once a player… always a player.
--------------------------------------
ik zou er mee stoppen, die roddels komen zeker niet vanuit het niets.

tip: broken promises - dawn
perfect world - orange …

ik zit echt in precies dezelfde situatie…

Op je vrouwelijke intuïtie afgaan.
Laat de rest lekker praten, het gaat uiteindelijk om jou.

Ik zit ook in zo’n situatie,
die jongen heeft al 2x iets gedaan waarvan ik denk ben je wel serieus?
Maar hij zegt dat hij echt voor me wil gaan en het meent.
Maar ik weet niet of ik het moet geloven.

Als je hem nu al wantrouwd, of iets in die richting… dan zul je dat altijd blijven doen!

Ik heb dit ook meerdemalen meegemaakt. Dat mijn vrienden me vertelde dat hij niet te vertrouwen was, en ik heb 2x boven hun gekozen. Ik dacht áltijd dat het wel goed kwam, maar nee dat gebeurde niet…

Ik zou als ik jou was niet het risico nemen. Niet omdat ik het zelf heb meegemaakt, maar omdat je nu al aan hem twijfelt!

had beide punten niet beter kunnen zeggen :wink:
helemaal mee eens.