Ten eerste: iedereen gelukkig nieuwjaar! Er zijn al veel topics over je goede voornemens voor 2011. Maar ik vind goede voornemens persoonlijk niks. 1 zo’n zinnetje waar je je dan vanaf een bepaalde dag aan moet gaan houden. Je moet tenslotte altijd nieuwe dingen doen en proberen je aan bepaalde dingen te houden.
Maar daarom mijn vraag aan jullie: wat zijn jullie verwachtingen van 2011, denken jullie dat het een leuk jaar voor jullie wordt of denk je dat het tegen gaat vallen? Bijvoorbeeld omdat er nu al iets mis is. En hoe ga je het dan aanpakken om dan toch positief te blijven denken?
En waar willen jullie aan gaan werken? Hoe willen jullie er voor gaan zorgen dat 2011 een top jaar wordt? En hoe veranderen jullie je gedachtengang? Ik wil heel positief dit nieuwe jaar in. Ik was namelijk het afgelopen jaar een beetje down en soms ben ik best pessimistisch en ik wil dat 2011 echt een heel leuk jaar gaat worden.
Dus ik bedoel niet jullie voornemens als: stoppen met nagelbijten, want dat maakt niet je jaar. Maar ik bedoel echt dingen die jij gaat proberen om een gelukkig jaar te hebben.