verwacht ik teveel van een 'date'?

Ik heb een vriend leren kennen via hyves.
Een paar weken geleden hebben we elkaar voor het eerst gezien. Toen was hij zo lief voor mij! Meteen op eerste afspraakje elkaar handen vastgehouden en geknuffeld. We waren samen naar bioscoop en voerden elkaar snoepjes toe en hij betaalde alles enz.
Ook bij 2de date; vorig week was hij keii lief tegen mij. We hadden toen elkaar kusjes gegeven, en hij had me opgetild, ik zat op zijn schoot enz. En 2 van mijn vrienden waren erbij.
Vandaag was onze 3de ‘date’ zeg maar…een vriend van hem was er wel bij, en de 2 vrienden van mij waren erbij. Maar vandaag sprak hij me niet eens aan; hij gunde me niet eens een blik. De enigste 2 zinnen dat hij zei waren: ‘Heey; zijn jullie er eindelijk’ en ‘Tot ooit een keer weer?’
Sorry; maar ik had toch wel wat meer verwacht, misschien weer hand in hand lopen ofzo of verwachtte ik teveel?

xx

Oh! Wel heul romantisch!
Waarschijnlijk is het omdat zijn vriend 'r voor het eerst bij is, want dan wil ie zich stoer voordoen ofzo.
Denk ik.

anders moet je 'm ff dmv een grapje duidelijk maken dat je het raar vond en vragen waarom ie dat deed! Zo van; haaai. Wat was u gezellig gister :stuck_out_tongue_winking_eye:
wat hebben we veel gepraattt hè:O
haha

ofzo. (:
snapt u?

xx

je verwacht juist niet te veel bij de r de date vond
ik het een beetje raar opeens als zijn vriend er is
doet ie raaar tegen je een beetje bizzar je verwacht juist niet veel als ik jou was had ik ook meer verwacht :ok_woman:

haha, ik snap het :wink: mja dan nog; ook al doet hij het om stoer te doen…hij merkte me niet eens op toen ik wegliep? Hij liep een winkel binnen met z’n vriend en een vriend van mij…ik en mijn vriendin bleven buiten staan…ik was zo boos dat ik wegliep…toen sms’te hij me later: waar ben je?
ik bedoel; eigenlijk was het een afspraakje voor ons 2-en…maar hij besteedde helemaal geen aandacht aan mij…wat nou als hij het niet deed om stoer te doen, maar mij eigenlijk gewoon helemaal niet ziet staan? Oké ff eerlijk zijn tegen mezelf, we hebben ook niks met elkaar…toch zou ik fijner vinden als ik aandacht kreeg tijdens een date? Hoef natuurlijk ook geen aandacht te zijn van 24 hours, every day ofzo…mja…om mij maar 2x aan te spreken…

Als hy van zo lief naar zo bot gaat is het echt niet in orde volgens my… :stuck_out_tongue:

volgende x gewoon aleen met hem

jaa idd ^
alleen met hem, kijken hoe hij zich dan gedraagt.

Nou, klinkt eerder dat ie gewoon stoer wilt doen als z’n vriend(en) erbij zijn…
Misschien met hem erover praten?.. want als jullie serieus ‘gaan’, kan dit natuurlijk niet he?.. En de volgende keer inderdaad, alleen met hem.