verwacht hij iets terug?

ik heb een vraagje,
als mijn vriend bij mij is, dan is het meestal zo dat als we een tijdje hebben liggen zoenen enzo, dat hij verder gaat, dan vingert hij mij. maar ik weet niet zo goed hoe ik dan moet reageren :blush: verwacht hij dan dat ik ook iets bij hem doe? hoe doen jullie dat?

jaa ik denk dat hij wel hoopt dat je ook iets bij hem doet.
gewoon doen (als je er klaar voor bent), zal die vast leuk vinden.
haha. :grinning:

Vraag even jezelf af… stel deze vraag aan jezelf, en verwacht hij iets terug??
Kom je nog uit? simpel toch?

Succes.

ja maar ik weet niet precies hoe…
en dan ben ik bang dat ik iets fout doe :flushed:

dat is nou de kunst van experimenteren.

zelfde hier :flushed:

En ga geen dingen doen, omdat je persee iets terug wilt doen! :slightly_smiling_face:

je kan (bijna) niks fout doen meid.

same problem!

Je moet doen wat je zelf prettig vind.
Meeste jongens vinden het wel lekker als je het terugdoet, en meestel doen meisjes dat ook wel. Maar in het begin is dat wel een beetje spannend.
Je kan ook zachtjes likken aan z´n oorlel, dat vinden de meeste jongens ook wel lekker!

Vraag het hem gewoon.

Hij verwacht dat wel hoor :slightly_smiling_face:
Maar alleen maar als jij het ook wil!

Ja mag best iets langer wachten. Als je er dan helemaal klaar voor bent doe je het vanzelf, en dan loopt het ook wel gesmeerd.

hij wilt het iniedergeval wel haha, lijkt mij tenminste.
hoe zou jij erover denken als 't andersom was?

vraag hem dan gewoon je te sturen, ik heb 2 jaar met mn vriend en we zijn nog van elkaar aan het leren, dus dat is helemaal niet erg of raar :stuck_out_tongue:

Grote kans dat hij wel klaar er voor is, maar als je nog niet wilt hoef je niks te doen. Je kan ook beginnen met gewoon een beetje over z’n broek heen strelen, dan kan je zelf aan het idee wennen. Het heeft ook even geduurd voordat ik verder ging bij mijn vriend, terwijl hij wel al verder was geweest bij mij.

Maargoed, gewoon wachten tot je er klaar voor bent. Hij vind het sowieso wel leuk en je kan haast niks fout doen, dus geen zorgen!

Gewoon als jij er klaar voor bent, maar hij hoopt er wel op denk ik

Ik denk dat hij wel wat terug verwacht ja, haha!
Maar als je er nog niet klaar voor bent, moet je gewoon wachten en als hij echt van je houdt, wacht hij tot jij er ook klaar voor bent.

Als je je er niet chill bij voelt om iets bij hem te doen, moet je niet doen!!! echt waar niet ookal gaat je relatie er aan stuk, dan is er gewoon leeftijdsverschil.
Ik heb het namelijkk ook gehad toen ik 14 was, en ik ben blij dat ik niks bij hem heb gedaan omdat ik het niet durfde. Later was alles wel weer goed gekomen en als je het durft, gebeurd het ook zomaar.

Gewoon doen.
wat kan er nou fout gaan?
en stel er gaat iets fout wat heb je te verliezen, je vriend gaat je heus niet lopen uitlachen omdat jij een beetje zit te klooten.

Go girl :astonished: