Verwacht hij dat er meer gebeurd?

Hej meiden, ik zit even in een noodsituatie (:
Ik sms al een tijd met een jongen en vorige week hebben we voor het eerst gekust… We hebben nog nooit gewoon een date gehad toen we maar met 2 waren (dus altijd met zijn vrienden erbij). Het was toen wel altijd gezellig, maar telkens hadden we ook wel iets gedronken, niet veel maar vanaf dat ik alcohol drink wordt ik al snel wat minder verlegen enzo…

Ik zit dus op kamers en hij zou morgen naar me toe willen komen, ik zou dit ook wel willen, maar verwacht hij meteen dat er meer gebeurd? Hij is 21, maar weet wel dat ik nog nooit een serieuze relatie heb gehad oid…
Wat denken jullie? Moet ik hem laten komen, of beter nog even wachten daarmee?
Alvast bedankt

Hij kan toch wel gewoon langskomen zonder dat er persee iets gebeurd? Als je zelf zegt dat je van alcohol wat losser word, zeker geen drank drinken en gewoon gezellig een filmpje kijken ofzo?
Dat is toch redelijk onschuldig en vast wel heel erg gezellig!

Je kunt hem toch gewoon langs laten komen, als jij iets niet wilt geef je het gewoon aan.

oehh jou plaatje <3.

iig, je kan hem inderdaad gewoon laten langskomen en duidelijk aangeven wat je wel en niet wilt :slightly_smiling_face:

Jongens willen als het mee zit altijd meer haha! Ga uit van je eigen normen en waarden. Wil je het een kans geven als een serieuze relatie?Wees dan gewoon jezelf en stel jezelf grenzen van wat je wel en niet wilt. Langskomen, kletsen, filmpje kan gezellig zijn toch? Als jij je er goed bij voelt kan je altijd nog verder gaan…