Vervolgopleiding, tips?

Hee,
Ik zit nu in 5 vwo en heb geen idee wat ik wil doen hierna…
Ik hou van creatieve dingen( vormgeving of beeldende kunst) maar ik denk dat ik niet goed genoeg ben voor iets als kunstacademie. Ik heb het profiel natuur en gezondheid maar geen natuurkunde en wiskunde B dus hier heb ik niks aan. Interieurdesign lijkt mij interessant
Mijn vraag: Doen jullie nu een opleiding die je bevalt en wat houdt het heel kort in?

Jullie zouden me heel erg kunnen helpen, alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

daar is laatst net een topic voor geopend geloof ik …

Ik doe een opleiding voor stewardess en die bevalt mij zeer goed.
Het klopt dat deze opleiding niet noodzakelijk is om stewardess te worden, maar geeft je een hele grote voorsprong.

Wat ik nu leer tijdens mijn opleiding is heel breed, ik zou overal in het toerisme terecht kunnen, maar meer specifiek gericht op stewardess.

Ik heb hetzelfde profiel als jij, maar dat moet in principe niks uitmaken?? Ik wil hier na ook naar de kunstacademie. En je kan het in elk geval proberen. Kom je niet binnen, kun je altijd nog iets anders doen. Ik zou het gewoon doen!

De Rooi Pannen, Vormgeving opleiding! :wink:
ga daar maar is kijken!

ik studeer op de Rooi Pannen, maar dan Recreatie! (Entertainment team enz.)

@ carlisle ik heb zelf eigenlijk een beetje vliegangst xd. En ik weet niet of toerisme wel iets is voor mij maar het is wel een optie dus bedankt!
@ silverbleed ja ik ga 14 maart ook naar de open dag want het lijkt me heel erg leuk!
@maximutjuh ja dat lijkt me wel iets! Ik denk dat ik alleen wel een HBO ga zoeken want anders heb ik het gevoel dat ik voor niks vwo heb gedaan haha

Ga toelating doen als je graag naar de kunstacademie wil, wie weet word je daar gewoon toegelaten… (: Voor de rest van je vraag is het misschien handiger om hier te kijken: http://forum.girlscene.nl…ding/list_messages/177831

Oh ja ik had al gekeken maar zag niet echt iets, ik kan blijkbaar niet zo goed zoeken xd. Dankje!

ik weet niet wat de HBO opleidingen zijn van Vormgeving, sorry =(

creatieve therapie beeldend niets voor je?

haha ik heb echt geen idee wat dat is, ik zal even kijken :slightly_smiling_face: