Vervolgopleiding... HELP?

Halloooo,

Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de vervolgopleidingen die iedereen gaat doen. Dus bij deze: wat gaan jullie studeren? En zijn er nog meer mensen die, net als ik, niet weten wat ze gaan doen volgend jaar? Misschien een jaartje reizen of werken?

Zoals ik al zei, weet ik het absoluut nog niet… Dus misschien kunnen jullie me helpen? Vind aardrijkskunde, maw en geschiedenis leuke vakken. Vind het interessant om te zien hoe mensen beïnvloed worden, bijvoorbeeld door marketing of propaganda. Ben niet erg goed in vakken als wiskunde of economie, maar ik kan het wel. Ben verder ook niet heel creatief ofzo… Iemand toevallig een idee wat een goede opleiding voor mij is? Heb al zoveel gesprekken gehad met mensen maar ben er nog niet uit. Kiezen blijft een lastig punt… Heb btw havo gedaan en wil nu dus een hbo opleiding gaan doen, waar maakt mij eigenlijk niet uit.

Liefs

Ik ga Toerisme, frontofficemedewerker doen & ik wil daarna stewardessen opleiding doen.

Oeps te vroeg op versturen gedrukt… maar misschien is een lerarenopleiding geschiedenis/aardrijkskunde iets voor jou? Kan me herinneren dat mijn moeder dit heeft gedaan en dat ze er ook maatschappijleer bij kreeg.

Er is al een topic over wat je gaat studeren: http://forum.girlscene.nl…j/list_messages/117111/69

Ik denk dat over wat jij zelf wil gaan doen je het beste met de decaan op school kunt praten, en ik zou ook opendagen bezoeken! Is Toerisme niks voor je? Omdat je aardrijkskunde leuk vind. Ik weet het ook niet, succes!

www.icares.nl (ik wil hier echt geld voor krijgen :O)

ik wil geneeskunde gaan studeren. En als ik daar nu niet meteen in kom, ga ik eerst een jaar werken in de zorg om ervaring op te doen.

Ik begin in september met een opleiding Redactioneel Medewerker. Dat is schrijven voor reclamebureaus, kranten, televisie en tijdschriften.

wow dat had mij leuk geleken :O^
welk niv enzo en waar?

Ben je niet een beetje laat met een keuze maken? Ik kan me herinneren dat ik mezelf in Maart had ingeschreven en toen echt laat was en geluk had dat ik nog werd ingedeeld!