Vervolg vreemdgaan..

Okayy ik heb gister dus een topic gemaakt over dat me ‘vriend’ vreemdging. Lees het hier: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hij-is-vreemd-gegaan…-252535.0.html

Vele van jullie zeggen dat ik hem nog een 2e kans moet geven, dus dit wilde ik doen, ik wilde opnieuw beginnen en als vrienden met hem omgaan.

Gisteravond heeft hij mij iets verteld wat me heel veel pijn heeft gedaan.
Hij heeft gezegd dat hij van haar hield, maar toen hij mij zag en leerde kennen, werden zijn gevoelens minder voor haar. Nadat hij met haar had afgesproken in de stad werden zijn gevoelens voor haar meer en voor mij minder. Maw heeft hij afgelopen 2 weken zijn gevoelens voor mij zitten liegen.

Ik zit weer sinds 's morgensvroeg met hem te appen maar we weten gewoon niet wat we moeten doen.
Hij heeft gezegd dat hij haar WILT vergeten, maar nog niet. Hij zei dat als ik bij hem ben voelt hij zich fijn en hij wilt weer met mij kunnen lachen. Hij blijft elke minuut zeggen dat het hem spijt en dat hij het erg moeilijk vindt.

Daarnaast weet zijn andere vriendin(?) niet eens wat er gaande is, ik heb dus tegen hem gezegd dat hij moet beginnen om haar dit hele verhaal te vertellen, maar dit wilt hij niet want hij is bang dat hij haar kwijt raakt.

Ik snap best dat hij in een moeilijke situatie zit, maar ik weet niet hoe het nu verder moet. Ik hou echt heel veel van hem anders zou ik hem niet zoveel kansen geven. Ik probeer hem nu ook te helpen om een keuze te maken want ik wil alleen dat hij gelukkig is.
Als hij met haar gelukkig is gun ik hem het.
Ik blijf ook elke nacht over hem dromen en ik slaap slecht omdat hij hele tijd in me hoofd zit.

Wat moet ik doen? Ik weet het echt niet.

Zou het een goed idee zijn om vrienden met hem te blijven? En mijn gevoelens aan de kant te zetten?

makkelijk: contact verbreken.
hij is nog verliefd op haar. geef je hem NOG een kans, dan weet je vrijwel zeker dat hij weer bij haar terugkomt. besides, wie wil een vriend die vrijwel heel de relatie heeft gelogen?

plus: hij is bang dat hij haar kwijtraakt als hij haar over jou vertelt? hij wil jou dus geheim houden en in feite 2 vriendinnetjes tegelijkertijd hebben (of zo komt dat in ieder geval op mij over). het is echt geen goed idee om nog samen te blijven…

Als hij niet aan haar wil vertellen dat hij jou heeft vind ik toch echt dat je het uit moet maken.

Hij wilt haar niet kwijt? WTF :flushed: . Hij moet jou niet kwijt willen.

Dumpen dus.

Ik zou zo snel mogelijk het contact verbreken, hij wil HAAR niet kwijt?
Meid, ik begrijp dat je van hem houdt maar laat alsjeblieft niet over jezelf heen lopen.

Wauw dit is diep maar helemaal waar… Ik ga dit tegen hem zeggen. Hij zegt dat hij haar wel wilt vergeten enzoo… Hij heeft gwn gevoelens voor ons alle 2… echt raar dit:(

Hij wilt haar niet kwijt, maar mij ook niet heeft hij gezegd… En ik wil hem ook niet kwijt… Hij zit in me klas, het is moeilijk om het zomaar te vergeten

Ik geef je 100% gelijk. Geen ander meisje op deze wereld zou hem nog een kans geven en hem willen helpen na alles wat hij heeft gedaan. Hij zegt dat hij me heel dankbaar is dat ik zo ben, daarom ben ik speciaal voor hem en wilt hij me ook niet kwijt blablaaaaaaaaaaaa

Hij maakt nu gebruik van jullie beiden. Het andere meisje weet van niets en dan heeft hij jou nog, jij die alles vergeeft.
Ik begrijp dat het moeilijk is, maar ik zou mezelf dit niet aan doen als ik jou was. Een jongen die gebruik maakt van twee meiden? En één van die meisjes ben jij, denk aan jezelf zou ik zeggen!

Zou het een goed idee zijn om hem zijn gang te laten gaan, mijn gevoelens aan de kant te zetten en met hem omgaan als gewone vrienden?

Let him go.

Door je verhalen, krijg ik het idee dat hij je gebruikt. Hij kan haar niet krijgen, dus komt hij naar jou toe. Maar zodra het iets kan worden tussen hem en dat andere meisje, zal hij voor dat andere meisje gaan. Geloof me, hij is haar nog lang niet vergeten.
Zeg tegen hem dat je het zo niet meer wilt. Ik weet dat dat moeilijk is, want ik heb het zelf ook meegemaakt. Maar het is beter. Ik maakte zelf de fout om de ‘relatie’ voort te zetten, maak jij asjeblieft niet deze fout. Het wordt anders alleen maar moeilijker voor jezelf.

Zou ik niet doen als ik jou was, je hebt gwn nog gevoelens voor hem en ik denk niet dat je die 100% aan de kant kunt zetten als je nog vrienden met hem bent.

Hij heeft toegegeven dat hij meer van haar houdt dan van mij… Ik wil alleen dat hij gelukkig is dus ik heb gezegd dat het goed is.
Ik ga proberen mij gevoelens voor hem aan de kant te zetten en ik hoop dat ik hem ga kunnen zien als een goede vriend of een broer ofzo… Something like that.
Ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt.

Thanks my ladiesss!!!

Sterkte! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt :wink:

DANKJEWELLL!! Dit maakt me blijj!

Wat een sukkel. Hij wil jou, maar toch wil hij haar ook niet kwijt. Hij zegt dat het hem spijt maar toch doet hij er niks aan. Volgens mij is het wel duidelijk, aan hem heb je gewoon helemaal niks.

Eigenlijk had je hem al gelijk moeten laten gaan… Als hij je dan niet achterna gaat zitten weet je genoeg toch?

Je moet je trouwens niet zoveel bezig houden met vrienden met hem zijn. Ik snap dat je hem niet kwijt wil, maar probeer eerst over hem heen te komen. En dat werkt meestal niet als je contact houd…

Ik heb echt heel veel medelijden met jou. Dit verdien je niet. Sterkte :sob::muscle: .

Je hebt een goede keuze gemaakt door hem te laten gaan! Hij verdient je gewoon niet! Veel sterkte :sob::muscle:

Veel sterkte meid! :wink: