Vervolg verhaal zonder titel![btw. weet iemand nog een titel

Joyce ligt in bed en staart naar het plafond als plotseling haar mobiel gaat.
Ze neemt op.
‘ Hoi, met Joyce’ zegt ze slaperig.‘ Eeyy met Manon!’ ’Waarom bel jij zo laat nog?’ Ze gaat ondertussen rechtop zitten. ‘ Zullen we morgen uit gaan? Het is al zo lang geleden! Ik dacht als ik nu bel kan ik het niet vergeten’
Zegt Manon vrolijk. ‘ Is goed ! Hoe laat zal ik naar jou toe komen?’ Zegt Joyce ondertussen al wat vrolijker ‘ Doe maar 9 uur dan kunnen we elkaar nog even make-upen en elkaars haar doen!’ ‘ Ja, cool! Tot dan!’ Dan hangt ze op. Ze kan nog niet gelijk slapen dus gaat nadenken wat ze aan zal doen. Dat witte jurkje met witte ballerina’s? Of dat rode shirtje met een witte broek en rode pumps? Of haar groene shirtje met een sexy spijker rokje en groene pumps? Haar ogen vallen langzaam dicht.
Als de volgende ochtend haar wekker gaat slaat ze er hard op en stapt gelijk uit bed om te gaan douchen. Als ze klaar is met douchen gaat ze met een handdoek om naar haar kamer. Ze loopt naar haar hele grote kledingkast. Ze kleed zich om en bekijkt het in de spiegel. Een blauwe skinny en een wit t-shirt met tekst. En natuurlijk haar nieuwe witte pumps. Ze borstelt haar haar en doet oorbellen in. Ze loopt naar beneden en maakt een broodje en pakt een glas melk. Joyce doet de tv aan en eet haar brood op en drinkt haar melk . Ze poetst haar tanden en doet make-up op en kijkt in de spiegel. Zou ik eindelijk de ware vinden vanavond of eindig ik weer dronken? Niet aan denken, denkt ze bij zichzelf. Ze loopt naar haar kamer en pakt haar tas in. Als ze naar beneden wil gaan smst Manon:
‘Eeyy Sgat!
Ik kan niet meefietsen want ik moet naar de ortho! :frowning_face:
Vnaaf kan ik natuurlijk wel! Ik heb er zin in !<33
xManon
Loveyouu!’
Joyce leest het smsje en loopt naar beneden. ‘’ Doeii mam!’’ Schreeuwt ze naar de woonkamer waar haar moeder televisie zit te kijken.
‘’ Doeii lieverd! ‘’ Hoor je uit de woonkamer. ‘’ Ze loopt naar de schuur en pakt haar fiets. ‘’Shit m’n band is lek!’’ Dan maar Manon bellen of ik achter op kan, denkt ze.
Ze toets de cijfers van het nummer van Manon in. ‘’Eeyy met Manon’’ ‘Hooii met Joyce’’
‘Waarom belde je?’
‘Nou… Mijn band is lek. Kan ik bij je achterop?’
‘Dat kan niet, ik moet zo naar de ortho weet je nog wel!’
’ O ja… Nouja, doei !’
‘Haha, dag.’
Nu kan ze dus lopend naar school . Ze stopt haar mp3-speler in haar oren en loopt naar school. Onderweg knalt er ineens iemand tegen haar op. ‘Kijk uit, idioot!’ Roept ze.
‘Misschien moet je zelf even uitkijken!’ Roept de jongen. Joyce kijkt naar hem, hij is superknap! ‘Eh… Sorry…’ Stotterd ze. ‘Ook sorry.’ Zegt hij. ‘Waar loop je eigenlijk naar toe?’
‘Naar school. Mijn band was lek.’ Zegt Joyce.
‘O, spring maar achterop hoor!’ Zegt hij. ’ Waar zit je op school?’
‘Ik zit op het Lauwers College.’ Antwoord Joyce.
‘Oke ik ook, ik heet trouwens Jason. En jij?’
‘Ik heet Joyce.’ Zegt ze.
Intussen zijn ze bij school aangekomen. Jason heeft haar zijn mobiele nummer gegeven. Misschien kunnen ze wel eens wat afspreken.
Joyce loopt het schoolplein op. Een paar aardige meiden staan er al. Joyce gaat er bij staan en gaat gezellig met de meiden te kletsen.
Dan gaat ineens de bel. Iedereen gaat naar binnen. Als ze in het lokaal zit krijgt ze een sms’je van Jason:
'Ey
Heb je zin om vanavond naar café ‘t hoekje te gaan?
Laterz’
Ze leest het en antwoord gelijk:
'Hooii
Natuurlijk!
Kom je om 9 uur naar me huis toe?
Ik woon op Breedstraat 18
Zie je dan!
X’
Even later krijgt ze weer een smsje.
‘Ey
Ja best.
Laterz.’
Glimlachend doet ze haar mobiel weer in haar broekzak.

En dan het vervolg.

Glimlachend doet ze haar mobiel weer in haar broekzak.
Dan komt Manon de klas binnen.
‘Hai!’ Zegt ze.
‘Waar was jij?’ Vraagt de wiskunde leraar, meneer Janssen.
‘Ooh, bij de ortho. Hier is een briefje.’ Zegt ze en ze geeft het briefje aan meneer Janssen.
‘Hmm oke. Ga maar zitten.’ Zegt Meneer Janssen en Manon zoekt een plekje.
Meneer Janssen gaat weer verder met de les.
‘Het huiswerk voor morgen is : Maken tot en met 15.’
Iedereen schrijft het in z’n agenda en dan gaat de bel.
‘Zullen we naar buiten gaan?’ Vraagt Manon.
‘Ja, het is lekker weer vandaag!’ Zegt Joyce.
Ze zoeken een bankje op en gaan lekker in het zonnetje zitten.
‘Hoe ben je eigenlijk op school gekomen?’ Vraagt Manon.
‘Ik ging te lopen. Toen knalde er ineens een jongen tegen me op, hij heet Jason. Toen heeft hij me naar school gebracht.’ Antwoord Joyce.
‘O! Handig! Haha. Was het een leuke jongen?’
'Ja heel leuk, vanavond ga ik met hem naar café ‘t hoekje.’
‘O leuk… Maar wij zouden toch uit gaan ?’ zegt Manon.
‘Och ja… Helemaal vergeten! Sorry!’ Zegt Joyce.
‘Ach, ik kon toch niet zo lang. Kan morgen ofzo wel.’ Zegt Manon.
‘Oke!’
Ze genieten van het zonnetje en dan gaat de bel.
Eindelijk hebben ze vakantie!

En dan is het zover.
Het is 9 uur. Joyce heeft haar nieuwe kleding aan gedaan met leuke pumps erbij.
Haar make-up zit ook heel mooi.
Dan gaat de bel, dat zal Jason wel zijn.
‘Ik doe open!’ Roept Joyce en ze loopt de trap af.
Ze doet de deur open. Daar staat Jason.
‘Hee!’ Zegt Joyce.
‘Hee Joyce!’ Zegt Jason.
‘Doei mam!’ Roept Joyce naar haar moeder en ze doet de deur achter zich dicht.
‘Mijn band is nog steeds lek… Kan ik weer bij jou achterop?’ Zegt Joyce
‘Ja, is goed’ Zegt Jason
Ze gaat bij Jason achterop zitten en legt haar hoofd tegen zijn rug. Jason bloost maar dat kan zij niet zien. Als ze er zijn gaan ze samen bij de bar zitten. ‘’Wat willen jullie drinken?’’ vraagt het meisje achter de bar. ‘’ 1 bier en… wat wil jij? ‘’ ‘’ 1 cola alsjeblieft ‘‘
Dan krijgt ze een smsje. ‘’ Ik lees hem thuis wel’’ zegt Joyce
Joyce weet al veel meer over Jason, ook dat zijn ouders gescheiden zijn.
Om 12 uur brengt Jason haar weer naar huis.
‘Ik vond het supergezellig. Nog een keertje?’ Zegt Joyce.
'Ja tuurlijk! Morgen zelfde tijd,zelfde plek?’
‘Ja is goed!’ineens is er een stilte. Jason zijn hoofd komt dichter bij het hoofd van Joyce en dan zoenen ze.
Joyce heeft het gevoel dat ze droomt. Dat dit zomaar zou gebeuren had ze nooit verwacht.
Na een tijdje gaan hun monden weer bij elkaar vandaan.
Jason geeft haar nog een klein kusje en fietst dan weg. Hij kijkt nog even achterom en zwaait.
Als Joyce op bed ligt smst ze eerst Manon.
Daarna valt ze al gauw in slaap.
De volgende morgen slaapt Joyce lang uit.
Haar ouders gaan al vroeg weg. Naar familie in Middelburg. …

Nee, ik word er niet echt door aangetrokken.
ik vind je manier van schrijven echt heel irritant.
het gaat allemaal zo snel: ze hebben pauze, ze genieten van het zonnetje. ze praten. de bel gaat. ze hebben vakantie.
ik stop dus met lezen. [a]

ja gaat snel ja
voor de rest, hoop niet dat je voor elk vervolgstukje een nieuw topic aanmaakt :woman_student:

sorry, spreekt me niet zo aan.
en het gaat wel héél snel. :’)
in één dag jongen ontmoet & gezoend. :stuck_out_tongue:

‘Ze poetst haar tanden en doet make-up op en kijkt in de spiegel. Zou ik eindelijk de ware vinden vanavond of eindig ik weer dronken?’

hahahahaaa sorry hoor, maar dat meisje lijkt wel 12 ofzo en dan lees je ineens zo een zin

Het spreekt me niet aan, ook de manier van schrijven niet.

moeten wij een titel voor je bedenken…?

[b]Opzich wel een leuk verhaal!
Misschien kan je een beter anders schrijven, sommige stukjes wat langer maken enzo dat het langer duurt. Wat hier boven ook gezegd word.
Maar ; doorgaan :stuck_out_tongue:

Oohja, lees ook mijn verhaal : http://forum.girlscene.nl…_message/4880404#m4880404

Kus <3[/b]

up

Ik voel me nu een zeur, het is het 2e verhaal al waarbij ik dit zeg

Wat zij allemaal zeggen. Spreekt me niet aan en is veel te snel.

Ik geef jullie gelijk, het is een kut verhaal!:stuck_out_tongue:
Maarja, dit stuk had ik niet eens zelf geschreven, dat had iemand anders gedaan.
En die kan voor geen meter schrijven!
De stukjes die ik zelf heb geschreven zouden nog komen,
maarja ik ben bezig met een ander verhaal, misschien plaats ik die wel!
I hope dat die beter is.

Waarom zeg je eerst dat 't jouw verhaal is, en zodra er negatieve reactie’s komen is het van een ander…

Waar zie jij dat staan?
Het is niet van een ander.
Dit stukje heb ik gewoon echt niet getypt,

waar zijn die dan? je wilt beoordeeld worden op jou schrijfstijl lijk mij, dan kun je deze stukjes toch ook wel posten? Dan weet je ook gelijk wat iedereen van jou schrijfstijl vindt…

Dat kwam later pas.
Maar omdat er bijna alleen maar negatieve reacties komen schrijf ik niet verder.(:

maar je hebt ze al geschreven, dan kan je ze toch ook posten om te laten zien dat jij wel goed kunt schrijven? vraag je opbouwende kritiek ipv negatieve feedback en hiermee kan je je andere verhaal dan ook verbeteren.

Achja, dat zou kunnen. Maar volgens mij heb ik dat verhaal niet meer.:slightly_smiling_face:

Je kan ook een ander verhaal schrijven (: