Vervolg op lullig smsje.

Hellu hellu dames en heertjes :wink:,
Dit is het vervolg op mijn vorige topic lullig smsje. Voor de mensen die geen idee hebben waar ik het over heb, ga ik het nu ff uitleggen. Het is een uber lang verhaal dus als je er geen zin in hebt, dan is dat heel erg pech voor mij :grinning:.

Oké ten eerste… dit is het complete verhaal… dus het is denk ik iets meer uitgebreid dan me vorige topic sorry daarvoor, maar ik wil heel graag goed advies. En ik heb sommige dingen uit het vorige topic vegreten op te noemen. Dus dit verhaal kan wat anders zijn.

Ok ik begin: Ik en een jongen waren verliefd op elkaar. Hij was mijn ideale crush, want toen ik begin de 2e bij hem in de klas kwam voelde ik helemaal niks voor hem want ik kende hem niet. Maar ik merkte dat ie altijd stiekem naar me keek en ook altijd heel lief voor me was. I know we waren bruggers maar op mijn verjaardag wou die samen met een vriend mij een cadeautje geven om me te vragen. Nu vraag je je af hoe weetik dat? Nou dat heeft die vriend me verteld. Maar ik ging er niet op in want ik vond hem niet leuk, hij riep me naam wel maar negeerde hem :slightly_smiling_face: oeps. Dus later begon die echt super lief te doen… dat ik echt gevoelens voor hem begon te voelen. Oké, het brugger jaar was voorbij… en hij vond me opzich nog wel leuk… soort van. Het is meer dat ik in z’n achterhoofd nog wel af en toe was. Dus het 3e jaar begon stroef want ik dacht kutzooi vind me gewoon weer leuk. Nou oké de helft van het jaar was voorbij en eindelijk begon die weer naar me te kijken. Maar het was niet hezelfde als in het 2e jaar. iets minder had ik het gevoel. Nou goed… einde van het jaar nadert en we waren eindelijk ergens alleen. Ik vroeg aan hem wie vind jij nou leuk? (ff doen alsof ik het niet weet:D) Toen zei die heel lief: ‘‘ik vind jouw leuk’’. En ik deed alsof ik helemaal verbaasd was. 3 weken erna… waren we weer alleen. En ik was nog niet zo zeker of die me nog echt leuk vond. Dus hij zei je bent lief,knap,aardig je hebt mooie ogen. Maar deze jongen heeft nogal een reputatie bij de dames… hij zit de heletijd aan ze. Dus ik vroeg hem: wrm zit je aan andere meisjes? Toen antwoordde die, maar daar voel ik niks voor. Ik had echt het gevoel alsof die me gwn wou uitproberen maar goed… oké we hebben dus wat geflikflooit met elkaar. Het was meer voorspel voor het voorspel… dus niet verkeerd gaan denken :slightly_smiling_face:. Maar nu… ( dit was voor het voorspel voorspel XD) hij zei tegen mij: Maar ik wil geen verkering of iets. En ik vroeg waarom niet? Hij zei: Je kent me vrienden wel… die gaan het heletijd ongemakkelijk voor ons maken. Toen zei die ik wil stiekem met jouw zo doen en zijn. Ik heb geen goeie band met z’n vrienden, ik mag ze ook niet… dus ik snapte het soort van… Toen zei die laten we niet te serieus doen we mogen beiden met andere mensen gaan maar geen seks met andere. Want ik denk dat ie dacht… zij is toch niet echt verliefd op me… maar ik praatte der over heen…
Oké beetje vaag allemaal… maar een week erna is hij naar zo’n feest gegaan en heeft ie met een meisje gezoent, en andere lopen schuren. Ik werd super boos en stuurde hem een lullig smsje. Zijn antwoord was: Oké, Groetjes terug. Nou heb ik een meisje een gevraagt of ze een smsje wilde sturen om te vragen: Heb je ruzie met hun? (Het lullige smsje werd door mij en me vriendin verstuurd) Toen zei die: Ja ik weet ook niet boeit me ook niet ze kunnen lekker opkankeren.

Oke… wat vinden jullie van z’n reactie?

Dit is precies hetzelfde als je vorige topic?

Het einde toch niet? :open_mouth:

Dat kan je toch gewoon in je vorige topic zeggen? Je kunt daar zelfs de beginpost wijzigen en het daar in zetten.
Zou een mooie boel worden om voor elk kleine dingetje een nieuw topic te maken.

ik snap de hele clou van het verhaal volgens mij niet

hihi nou… :grinning: Is z’n reactie terecht wou ik weten.

dat wist ik niet :kissing:

Dat kan, maar dan weet je het dus nu. Je kunt dit dus in je vorige topic vermelden.