vervoer?!

Ja, ik heb dus een vraag; ik heb morgenavond een feest van een vriendin, die 16 is geworden en nu wilt ze voor haar verjaardag uitgaan. geen probleem, leuk, maar ik heb dus geen flauw idee hoe ik terug moet gaan! Ze woont zelf in een andere plaats, maar ze wil uitgaan in ‘mijn’ plaats, wat ongeveer 10 minuten fietsen is van huis naar de ‘uitgaansgelegenheden’. Ik kan ook niet bij haar blijven logeren, want dat doet haar vriend al. Ik mag niet met de fiets terug naar huis want volgens mijn ouders lopen er dan ‘ongure types die dronken zijn’ rond (wat ook waar is, maargoed). Ik ga zelf wel vaker uit en dan logeer ik achteraf bij vriendinnen, maar geen van mijn vriendinnen kan, die moeten de volgende dag weer ‘vroeg’ ergens heen.

Heeft er iemand een tip hoe ik toch naar huis kan komen ?

bus, taxi, trein, tram, metro, je ouders je op laten halen?

Toch bij iemand slapen en dan ook vroeg weer weg gaan ofzo? Of inderdaad zoals boven mij is geschreven :slightly_smiling_face:

ik zou eerst aan je ouders vragen,
en als het echt niet anders kan een taxi nemen?
dat is wel vrij prijzig…

vraag of er iemand voor die 10 minuutjes met je mee wilt fietsen
of vraag od iemand uit de buurt/straat vanavond uitgaat

Kunnen je ouders je niet brengen?

brengen is prima, maar ze zien het niet zitten om mij op te komen halen om 3 uur 's nachts

Dus je gaat uit, op een plaats 10 minuten van je huis? Kan het ‘groepje’ jou dan niet even thuis brengen?

dat is juist het probleem, ze zijn niet met de fiets.

met wat zijn ze wel ? als ze met de auto zijn kunnen ze je toch wel afzetten

Hoe gaan jullie daar heen? Ze kunnen je toch ook wel thuis brengen als je met de auto gaan, of met de taxi?

Waarom zou je niet maar 10 minuutjes terug naar huis mogen fietsen?

ik heb al een oplossing gevonden, bedankt iedereen!

Wat is je oplossing nu? ahaha