Hi.
Me moeder wil niet dat ik me haar verf. Maar ik wil het wel heel graag. Hoe kan ik er over beginnen en haar overhalen ?xx
Hoe oud ben je? Als je nog super jong bent zou ik namelijk nog even wachten met verven.
14 , Niet te jong vind ik.
te jong, vind ik ;p
Het haar is toch van jou, jij moet ermee lopen.
waarom wil je je haar verven, misschien moet je eerst klein beginnen bv. highlights en daarna verven?? ik zeg nu ook maar wat…
Neh, 14 is niet jong, vind ik. Gewoon naar de kapper gaan en verven, of verf halen en bij een vriendin doen of als ze niet thuis doen. Wat wilt ze eraan gaan doen?
Eh, zolang je ouders voor je zorgen, moet je ook naar hun mening luisteren hoor, vooral als je nog jong bent :’) Mijn kind zou ook niet halfnaakt naar school mogen gaan terwijl het haar lichaam is.
Maar ik snap je ouders wel, ik vind 14 ook vrij jong.
als ik jou was zou ik gewoon nog een tijd wachten ik weet niet welke kleur je wilt nemen? maar sinds ik begonnen ben met mijn haar te verven ben ik niet meer gestopt, omdat ik iedere keer als mijn haar weer dof begint te worden na zo’n 10 weken mijn haar weer wil verven. en omdat ik mijn haar permanent gekleurd hebt krijg ik dus eigenlijk nooit meer mijn eigen haarkleur terug.
maar om even terug te komen op je vraag: waarom wil je moeder het niet?
En welke kleur heb je en in welke kleur wil je het verven?
Welke kleur wil je het verven? Als het echt zo’n extreme kleur is snap ik je moeder wel.
Anders kun je beginnen met highlights of een kleur dat dicht bij je eigen haar kleur zit.
misschien is een kleurspoeling een idee, dat gaat er na verloop van tijd met wassen weer uit en groeit dus niet uit zoals met permanente verf. + het is minder slecht voor je haar. & als je ouders het moeten betalen snap ik dat het niet gaat gebeuren.
Ik mocht toen ik 14 was wel een kleurspoeling en daar ben ik blij om geweest omdat het er achteraf niet uit heeft gezien XD ik ben het vanaf mijn 16e gaan verven, maar mijn moeder verft haar haar ook al jaren dus die is er sowieso niet echt op tegen
haha mijn moeder ook, erger nog! ze werkt zelf in een kapperswinkel dus ik heb mijn haar geverfd met verf die ze ooit een keer mee naar huis gekregen had omdat ze hem niet meer mochten verkopen vanwege een deukje.
Ik vind 14 ook best jong. Waarom wil je het perse verven? Is je eigen kleur niet mooi?
ik was 10 toen ik begon met highlights, dus ik vind 14 niet jong?
Highlights vind ik wel anders dan heel je haar verven. Dat zijn maar een paar plukken.
^tja.
Ik had toen soort van highlights.
Onderkant van mijn haar gedaan toen.