Verven jullie je haar?

Ik heb zegmaar blond haar van mezelf en heb nu donkerbruin. alleen nu krijg je al uitgroei te zien ik weet niet ofi k het uit moet laten groeien dat zal echt lelijk worden of opnieuw verven. maar k verf me haar al een paar jaar dat is toch slecht? toch is het nog neit dood ;o

Ligt er sowieso aan, of je het zelf doet…of dat de kapper het doet. En het niet super vaak verven is niet erg :slightly_smiling_face: Het ligt ook aan je haar en hoe je het verzorgt enzo.

ik heb wel een paar highlights zelf gezet maar niet echt mn hele haar kleuren, dat zou ik nooit doen op deze leeftijd ;’] ben wel tevreden met mn haar.

Ik verf het elke maand, maar dan met henna want ammoniak heeft mijn haar helemaal verpest! Vroeger verfde ik om de zes maanden… als je het perse wilt verven, ga je gang. Maar na een paar keer verven zal je een ongezonde haar krijgen :C

1 keer ik light blonde highlights tint en werd naar oranje

als je het elke maand verft met henna is dat wel goed? ;o

Ja! Het verzorgt je haar en het glanst meer. Je moet er wel wat over hebben, want je moet een dagje mee slapen (en dat stinkt vreselijk!) n__n’’

Okee ^^ dan doe ik dat voortaan wel, maar ik dacht dat elke maand je haar verven heel slecht was :astonished: dat is het nadeel met blond haar je ziet de uitgroei zo goed.

welke haarkleur neem je altijd dan? ^^ of verschillend?

Dit is de originele henna, dus je kan geen kleur kiezen. Het is een groene stof en het is permanent, dus je kan geen andere kleur eroverheen verven. Ik heb nu rood-oranje haar. Als je het donkerder wilt (als je een blonde haarkleur hebt) kan je een beetje thee erin stoppen, zodat het wat donkerder wordt maar als je geen ervaring hebt zou ik het toch niet doen… :slightly_smiling_face:

Nee doe ik toch maar niet dan ;o
ik doe wel gewoon verpakking van de etos
dan koop ik wel shampoo voor gekleurd haar ofzo.

of ik verf alleen mijn uitgroei elke keer bij dat lijkt me niet zo slecht voor je haar ^^

van henna word mijn haar oranje als ik het bruin wil hebben, terwijl ik donkerblond haar heb?!

Dat is logisch :stuck_out_tongue: Je moest de verf donkerder maken, als je het bruin wou hebben.

ik verf me haar ook altijd ik ben namelijk blond en verf me haar bruin :slightly_smiling_face:

jaa ik ook :slightly_smiling_face:
maar ik heb het laatst bij de kapper gedaan en die kleur vervaagt niet!
die van de etos als je het zelf doet wel.
dus nu kan ik alleen me uitgroei doen dat is wel fijner.

voordat je met henna gaat verfen: dit kan niet als je eerst chemische verf gebruikt hebt! Kan je haar groen van uitslaan enzo.

Heb het een paar jaar geleden gebleekt en geverft haha. Nu ben ik enorm tevreden met m’n eigen haarkleur. Ik twijfel of ik misschien ergens een pluk witblond wil bleken, maar wil eerst m’n haar lang genoeg hebben.

nee, ik vind het wel prima zo :slightly_smiling_face:

Ik verf mn haar al sinds mn 14e geloof ik lichtblond (heb zelf donkerblond). mijn haar is niet super gezond nee want verf is toch niet goed voor je haar, maar het ziet er niet lelijk uit vind ik.
ik zou je haar niet uitlaten groeien hoor :stuck_out_tongue: kan je t beter in je eigen kleur verven en dán pas uitlaten groeien zodat je het niet ziet ofzo…

Ik verf mijn haar al sinds mijn 13e, en mijn haar blijft er wel goed zien:) behalve als je het heel vaak gaat bleken… je kunt ook als je de blonde uitgroei heel erg vindt, die alleen bijwerken. Mijn haar is blond en heb het nu roodbruin.

Een tip, ga geen henna doen over geverfd haar. Je krijgt er dan waarschijnlijk een chemische reactie op en dan heb je een probleem. Of nouja, verbranden hoofdhuid en je zou je haar dan moeten afknippen.