vervellen, wat te doen?

ik ben net terug uit italie, maar nu ben ik heel erg gaan vervellen. m’n rug, tot aan m’n bh bandje is helemaal verveld, er zitten allemaal vlekken. kortom: het ziet er niet uit. nu begint het ook in me hals. wat kan ik eraan doen dat het in m’n hals niet verder gaat en dat het op m’n rug niet zo opvalt? alvast bedankt (:

Goed in blijven smeren met aftersun.

en bruiningscreme, zou dat helpen?

Ik dacht dat de topictitel was; Vervelen, wat te doen?
En toen dacht ik, nee niet wéér zo’n topic he. :'D Oke, hier heb je niks aan.

Upje!

Ik denk toch dat het beste is je eigen goed scrubben zodat de vellen weg gaan en je daarna goed insmeren. Helaas gaat je bruin tintje (als je dat opgedaan heb in Italië) wel grotendeels weg.

Dat is zonde!

Dik insmeren met een crème en je zachtjes afdrogen na het douchen of aan de lucht laten drogen.

hmmjaa, m’n bruin is op me rug vrijwel weg… echt lelijk maarja… k weet niet wat te doen

Eerst goed insmeren met aftersun tot de velletjes weg zijn. Als je gaat zelfbruinen met velletjes kan je vlekken krijgen. Doe het daarom als je huid klaar is met vervellen.

moet ik dan alleen de vlekjes insmeren met die crème?

nhmbb

http://beautyfashionforever.blogspot.com/

up

Niet te heet douchen, goed schrubben en vervolgens met bodylotion of iets dergelijks insmeren.

Je hebt van die speciale creme ervoor die het tegen gaat! Weet zo snel alleen niet hoe die heet…

ik gebruik voor vervellingen aloë vera gel, o.a. van het merk vaseline en bij de tuinen. het verkoelt en voelt heeeeerlijk!