vervellen en bruin worden

zondag ben ik dus verbrand in me gezicht en dinsdag begon ik te vervellen:S
En nu vraag ik me af, kan je bodymilk ook op je gezicht smeren?
en welke creme is goed om na het zonnen erop te smeren tegen vervellen?
ook voor je gezicht:O
Ik heb wel overal op internet gezocht maar kom er niet echt uit
en ik wil nu zo graag in de zon maar ik vraag me af of het nu wel goed is:O

gewoon een goede gezichtscreme. Een die wel vet is, maar wel opletten dat je het niet op delen van je gezicht smeert wat al aan de vette kant is!

Je kan wel in de zon, maar ik zou je wel een beetje insmeren met zonnebrand! En volgens mij kan je wel bodymilk op je gezicht smeren hoor, doe ik ook wel eens. En voor na het zonnen heb je altijd aftersun! Dat kan je ook op je gezicht smeren.

ja dat is het probleem, mijn wangen en voorhoofd zijn vet en daar vervelt het ook nog eens:OxD
straks maar ff langs de drogist dan:P
:grinning:

je hebt volgens mij tegenwoordig ook speciale aftersun voor je gezicht, heb het ergens gelezen maar sorry weet niet waar of welk merk :wink:

Tijdens het zonnen: zonnebrand
Na het zonnen: Aftersun

Verbranden is zo slecht voor je huid!

Denk eens logisch na. BODYmilk. Niet FACEmilk. Dus nee, dat kan niet.
Koop gewoon een aftersun in de vorm van een mousse of een speciale gezichtscreme.

In bodymilk zit ook vrij veel parfum, wat op een niet-geirriteerde huid al een slechte invloed heeft. Ik zou het dan maar niet op je verbrande en dus al geirriteerde huid smeren. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat aloe vera gel ook wel kan, maar daar moet je maar niet te snel van uit gaan want ik ben nog nooit verbrand…

Ik smeer altijd aftersun op mijn lichaam EN gezicht. Werkt eigenlijk hetzelfde als op m’n lichaam hoor :slightly_smiling_face:
Ik word daarna altijd bruin.
Ik verbrand echt heel makkelijk zelfs met een zonnebrand van 40+, ik kan daar dus echt niets aandoen :stuck_out_tongue:

okee dankje voor de reacties:P
naja ik had al bodymilk gekocht want het was van garnier 2 voor de prijs van 1 XD bij de etos… en op me gezicht enzo gesmeert heeft wel iets geholpen:P:D