Verveling Vakantie, door ongeluk

Heey,

Ik ben afgelopen vrijdag aangereden door een scooter.
Ik zie er nu heel lelijk uit, ik heb 3 schaafwonden in mijn gezicht, het is helemaal opgezwollen, mijn tanden staan scheef, en ik heb 2 grote blauwe (nu geel, iell :S) plekken op mijn been… enz…

Ik zie er echt niet uit dus ik durf niet over straat. Toen ik naar de huisarts en de tandarts moest keek iedereen me al raar aan. En toen was het nog niet eens zo opgezwollen.

En opzich denk ik wel dat het allemaal weer geneest behalve mijn tanden dan) alleen het is net vakantie, en ik verveel me zo…

Weet iemand iets leuks om te doen? Ik wil dus liever niet naar buiten. En ik heb de computer en tv ook wel zo’n beetje gehad.

PS: Ik heb gister cakjes gebakken, maar daar is de lol ook wel een beetje vanaf… Het zijn een beetje veel eisen allemaal maar heeft iemand een idee?

Alvast bedankt!, xxx

volgens mij is er een anti-verveel topic, je kan daar eens in kijken?

en anders kan je bv gaan internetten, films kijken, indd. iets bakken, thuis in je tuin picknicken, boeken lezen, miss een computerspel(wii bv) of knutselen ofzo?

ps. misschien moet je wat calendula op de schaafwonden smeren, dan worden ze denk ik iets minder opgezwollen en helen ze beter.

watchmoviesonlinefree.ch
hier kun je gratis films kijken wel in het engels en sommige films doen het niet.

vrienden/vriendinnen uitnodigen?

een schilderij maken is ook heel leuk!

oh short of shirtjes pimpen is ook leuk!

^jaa, das heel leuk, heb ik ook gedaan =D gwn een oude broek zoeken en er bv gaten enzo in maken, of bleken met chloor, ziet er zo leuk uit, alleen wel slecht voor je broek ;p of misschien kan je iets doen voor school ofso, niet egt leuk ofcourse maar ben je daar ook maar vast weer vanaf na de vakantie ;p of een spel voor op de pc (sims bv) en daar helemaaal verslaafd aan raken

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/183166

Beterschap!

Oei, kan je wel alles doen (i.v.m. pijn)?

Ik zal eventjes opnoemen wat ik wil doen maar geen tijd voor heb, mss haal je er inspiratie uit:

• grote lenteschoonmaak: kamer, maar ook kledingkast, nagellakjes etc.
  • veel blogs lezen en nieuwe blogs ontdekken
  • wat spelen met mijn nieuwe analoge camera: inspiratie op doen, wat functies ontdekken,…
  • tijdschriften lezen (ook sommige in een andere taal, om je talen te verbeteren)
  • boeken lezen
  • series bekijken (Leuke zijn: True Blood, Dexter, Gossip Girl, etc. Wil ook nog beginnen aan Game of Thrones, Degrassi, Dance Academy)
  • een blog beginnen over iets waar je goed in bent / leuk vindt?
  • sites als lookbook.nu, weheartit, pinterest nakijken voor inspiratie
  • online shoppen (altijd leuk)
  • een tumblr beginnen
  • lijstjes maken (bv. life list, day zero project)
  • heel actief zijn op Girlscene
  • je verdiepen in een onderwerp dat je interesseert
  • evt. schoolwerk? iets waarvan je weet dat je het nog zal moeten leren/lezen/etc.
  • een dip dye t-shirt maken, zoals onlangs op de voorpagina van Girlscene stond
  • op omegle gaan
  • je huisdieren kunstjes aanleren
  • koekjes/taart/pannenkoeken/cake bakken
  • lekker koken voor je gezin
  • The Sims of Rollercoaster spelen (evt. downloaden als je ze niet hebt)
  • nieuwe bands ontdekken / nieuwe muziek beluisteren
  • nail art
    & nu ben ik inspiratieloos :stuck_out_tongue:

Veel beterschap!

Die site moet je niet gebruiken, die is nep en zit vol virussen. DEZE site moet je hebben om gratis films te kijken: http://www.1channel.ch/
Zelfs nieuwe films. Als je je registreert (kost niets) dan krijg je ook alleen maar vertrouwde links te zien.
Je kunt de nieuwste films (die (nog) niet in Nederland zijn uitgekomen, of zelfs nooit zullen komen) bekijken. Als je geluk hebt zit er soms zelfs een tussen met Nederlandse subs. Heb al een paar keer verrast gekeken naar de Nederlandse subtitels haha.

Erg handige website dus!
Je kunt er ook series kijken! “Miranda” is echt een aanrader! Supergrappig. Vind ik dan haha.

Anyway, ik weet niet of je creatief bent? Anders zou je misschien collages kunnen maken met plaatjes & tekst uit tijdschriften en/of foto’s.
Je zou oorbellen, armbandjes & kettingen kunnen maken. Mits je de spullen in huis hebt natuurlijk…
Je kunt op verschillende internetwinkels kijken of ze nog eens wat nieuwe leuke kleding hebben! Online shoppen, daarvoor hoef je de deur niet uit!
Je kunt een gezellig avondje met jezelf houden. Jezelf verwennen, je haar lekker in een maskertje. Misschien lekker in bad (mits je een bad hebt natuurlijk…) Nagels lakken… Ook al zit je onder de schaafwonden en blauwe plekken… Je mag jezelf altijd lekker verwennen, en nu zeker!