verveling tijdens het werk..

hee meiden!

ik werk in restaurant, bij de afwas. Het is best makkelijk werk, gewoon verstand op nul en bakken met afwas door de machine schuiven, maar het is zó saai! De tijd gaat echt super langzaam als ik daar ben… Meestal ben ik ook nog eens in mn eentje, dus kheb ook niemand om mee te praten… Wat kan ik doen dat het werk wat minder saai wordt…? Meestal zit ik nu gewoon te wachten totdat de afwasmachine klaar is zodat ik weer wat kan afdrogen, maar meestal ben ik sneller dan die machine… HELP!

xoxox.

stiekem mp3 mee?

zou niet stiekem hoeven, ben zowat altijd alleen en ze vinden dat niet zo erg :stuck_out_tongue: maar meestal hebben we gewoon keihard de radio aan, want dan horen de koks (zit alleen een muur tussen ons) de muziek ook… dus dat zou niet nodig zijn. Maar wel bedankt (:

als je het echt zo saai vind,
moet je miss naar een ander baantje zoeken ?
of probeer of je hogerop kan komen
in de bediening ofzo
dat is iig leuker als afwassen, lijkt mij
haha
succes ermee !

hmm ja haha oke,
uhhm ff denken…

verdien je goed of niet?
want anders idd een andere baan zoeken

ja ik was stiekem ook al naar wat anders aan het kijken,
maar er is echt weinig werk (woon in een klein dorp met veeeel jongeren)
en bediening moet je 16 of 17 zijn, en dat ben ik nog niet ):

Vakken vullen bij een bijvoorbeeld een supermarkt kan ook. Het is geen ruk aan maar vaak doe je dit met meerdere mensen van je leeftijd waardoor je ondertussen kan kletsen en dus de tijd sneller gaat!
Als het niet lukt hierin werk te vinden, kan een uitzendbureau je vast helpen.
Soms werkt het ook als je je verstand op nul zet, bedenkt dat je je het voor je eigen centjes doet en denkt aan leuke dingen die je doet aan het einde van die werkdag en weet, het is niet je eeuwige baan, zeker als je 16 bent kun je leukere dingen gaan doen :slightly_smiling_face: