Verveling in de vakantie...

Hee! Dit is mijn allereerste topic wat ik schrijf. Ik heb nog nooit een account op een forum gehad. Maar buiten dat…

Het is nog maar 2 á 3 weken tot de kerstvakantie, maar ik verveel me altijd in de vakantie. En als ik me verveel ga ik op mijn mobiel of op de conputer maar ik wil iets leuks doen! En ik heb al heel veel topics gelezen hierover op andere forums enzo, maar heel vaak is het iets van: ‘Ga gezellig met vriendinnen wat doen!’ of zulk soort dingen. Nu is het probleem ook een beetje dat heel veel vrienden niet zovaak kunnen afspreken…

Dus heeft iemand leuke ideeën om te doen? Ik ben opzich best creatief enzo :slightly_smiling_face:

Misschien een boek lezen? Ik ben zelf niet echt creatief aangelegd, maar ik vind borduren altijd leuk om te doen ter ontspanning.

Kijk eens op Pinterest! Er staan enorm leuke dingetjes die je zelf kunt maken, met materialen die je super goedkoop bij de action of de wibra kunt scoren.

Ik zie tegenwoordig weer vaak op Instagram van die Instaswaps voorbijkomen.

Misschien leuk om daarmee aan de slag te gaan deze vakantie?
Ik weet niet of je het kent? Het is opzich best een leuk concept check http://instaswap.nl/ voor meer info :slightly_smiling_face:

Inderdaad, pinterest <3 <3 <3
Ik heb een heel vol bord op Pinterest waar ik maar niet aan toe kom omdat ik al een jaar geen echte vakantie meer heb gehad… Verder is het misschien een goed idee om nu al met mensen af te spreken voor in de vakantie? Dan kun je je vakantie op doe manier een beetje vullen. Verder, misschien een leuke serie zoeken op Netflix? Staan er een heleboel op. :slightly_smiling_face:

Ohja! Voor school moeten we toch boeken lezen. Bedankt!

Jaa! Dit ga ik sowieso doen :slightly_smiling_face: Staan vast wel leuke dingen op.

Tja… Netflix! Ik mag van mijn ouders geen Netflix, echt jammer! ik heb ze al heel vaak geprobeerd over te halen, maar het werkt niet :frowning_face:

Meh… dat vind ik niet zo leuk, sorry! En btw iedereen heel erg bedankt voor jullie tips. Ik ga er zeker iets mee doen!

PopcornTime? Heb daar zelf geen virussen of iets van gekregen en is nog veel uitgebreider als Netflix (en gratis) :slightly_smiling_face:

Lekkere recepten opzoeken op internet en elke dag wat bakken?
Naar leuke kerstmarkten in de buurt, of gewoon naar een andere stad en winkelen.
Op bezoek bij familie?

Jaa! Bakken <3 ik hou daarvan! En ik ga naar Amsterdam, naar de nieuwe Primark (yay) en m’n familie bezoeken word dan weer wel lastig want die wonen heel ver bij ons vandaan…