Verveling heerst? Death Note!

Death Note is vet :slightly_smiling_face:
als iemand het wil zien ofzo,
http://www.animecrazy.net/death-note-episode-1
http://www.animecrazy.net/death-note-episode-2
etc.
en dan gewoon deel 1 t/m 37 kijken :grinning:
elk deel duurt ongeveer 20 minuten :slightly_smiling_face:
het is japans met engelse ondertiteling

Mensen die het niet kennen:
Light vind een boekje “Death Note” en komt erachter dat als je de naam van iemand erin schrijft, diegene doodgaat. Hij wil de wereld verbeteren, en de rest moet je maar gewoon kijken :slightly_smiling_face: het is heel vet :grinning:

xD

coooooool dankje D::DD

Death note is nice ja :3

Maar ik denk niet het echt een aanrader is voor iedereen hier…

De manga is leuker :V

Death note is inderdaad leuk! Ik heb hem alleen nog steeds neit afgekeken XD Ben een tijdje geleden gestopt, ergens bij deel 27/28 denk ik.

BIj 37 houdt het op? Normaal ben ik niet echt geïnteresseerd in manga/anime maar dit leek me een leuk verhaal dus ik ben episode 1 maar gaan kijken. En het is vet :grinning:

Yeaah. n____n fans gehosselt

HOE KOM IK AAN DAT WOORD
O__o omfg.
sorry x)

Het begin van episode 6 is zo grappig x’D
niet stiekem daar beginnen trouwens :’)

Ja, 37 is het einde :slightly_smiling_face:

Hm, nee, dat vond ik nou echt zo overrated.

Ja dat vond ik ook, maar mn vriend wilde de manga lezen en toen ben ik m ook gaan lezen. Het is een goed verhaal.

Naruto is erger overrated.

Aargh ik heb de titel van de laatste episode gezien en nou heb ik al zo’n gevoel wat het einde is…Hoop dat het niet waar is :relieved:

Iedereen vindt het einde helemaal geweldig. Ik vond het tegenvallen.

Ik zeg overigens niet dat ik Deth Note vond tegenvallen, ik vind het echt een geweldige serie, terwijl ik niets met manga en anime heb <3

Oja haha, vriendin van me is daar verslaafd aan.

Death note is zooo vett :slightly_smiling_face:
Misa en Ryuku (zo heette hij toch? )
Heb het al lang niet meer gekeken, ik had hem helemaal af, heb sindsdien geen anime meer gekeken :angel:

Ryuzaki is vet (: Ik vind Light compleet gestoord, maar hij heeft wel iets

Ik heb het toevallig net vandaag uitgekeken (de anime dus) het is echt geweldig. Er zit echt een goed verhaal in en Light bedenkt altijd van die slimme dingen. Einde was wel erg sad.

HAHAHAHAHAH, wij hadden het maandag in de trein nog over die Ryuzaki die eigenlijk een andere naam heeft enzo, hè Sam? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zal ik ook maar is gaan kijken dan?

Ik heb net die 2 afleveringen gekeken!
Best wel spannend eigenlijk! xD

Kende het echt nog helemaal niet!

Een jongen van mijn klas heeft het einde verklapt >< En ik was nog maar bij episode 24

ja die is echt vet ja! ik kijk die ook al een tijdje… ben ongever op de helft nu. Light is echt te cute, en L is echt super grappig :stuck_out_tongue: