Vervelende situatie....

Hoiii,

Ik zit op het moment in een beetje een kutsituatie om eerlijk te zijn. Er is dus een jongen van school die ik nu vanaf september ken. Ik kende hem eerst niet omdat hij niet bij me in de klas zat maar nu hebben we geen klassen meer en hebben we gewoon lessen met mensen uit ons hele jaar dus heb ik hem aan het begin van dit schooljaar leren kennen. We gaan heel veel met elkaar om en we hebben ook dezelfd vrienden. Dat was dus allemaal leuk en aardig, maar een tijd geleden ben ik erachter gekomen dat ik wel gevoelens voor hem had en die gevoelens werden alleen maar erger. Nu heb ik op een feestje met hem gezoend en bij hem in bed geslapen (we hadden wel wat gedronken). Hierdoor zijn mijn gevoelens alleen maar erger geworden en ik weet dus ook niet wat hij nou eigenlijk wilt. Aan de ene kant denk ik dat hij niks wilt omdat hij weet dat ik hek leuk vind maar berder geen actie onderneemt maar aan de andere kant heeft hij me meerdere keren gezoend en knuffelt hij op feestjes ook heel veel met me en ontkent hij het nooit als iemand iets zegt over dat hij mij leuk vindt… dusja ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet want ik vind hem echt heeeel leuk maar ik wil ook niet te direct zijn want we zijn heel goed bevriend en zo.

Nouja, ik denk dat je gewoon direct moet zijn als je het wil weten. Jullie hebben gezoend en in een bed gelegen, dat is ook best reden om te denken dat er meer aan de hand is dan alleen vrienden. Je hoeft niet meteen jouw gevoelens op tafel te gooien, maar je kan hem wel vragen hoe hij jullie ziet nu en of hij denkt dat er meer in zit dan een vriendschap.
Je kunt er altijd omheen lullen dat je gewoon nieuwsgierig was omdat jullie gedrag lijkt op meer dan vriendschap en je dus een beetje verward was over wat nu precies zijn intenties zijn. Dan hoef je ook niet per se te zeggen dat je verliefd bent.

Ik zou het gewoon vragen!

Vraag hem gewoon uit. Hij zegt waarschijnlijk ja, maar als hij nee zegt, dan is een nee altijd beter dan helemaal niets en ben je uit die vervelende situatie. Dan kan je op zoek naar een andere jongen/meisje en hoef je geen tijd te verspillen aan iemand wiens gevoelens niet wederzijds zijn. Nee heb je en ja kun je krijgen.

Ik heb een tijdje geleden een vriendin van mij uitgevraagd en zij zei nee. Heeft vrij weinig veranderd, het was even twee weken ongemakkelijk, maar we zijn nu nog steeds heel close. Niets om bang voor te zijn.

Ja dat wil ik ook wel doen, maar ik ben bang dat het onze hele vriendengroep verpest en dat het dan helemaal rond gaat door ons jaar en dat alles dan super ongemakkelijk wordt…

hahah , dat eromheen lullen is wel slim :ok_woman:

Doen dus haha!