Vervelende situatie

-

Nouja, ik wil niet zeggen dat je je aanstelt, maar wat is er precies zo mis met het kijken naar internetplaatjes van blote vrouwen? Ik begrijp best dat het eventjes wennen is, als je er pas achterkomt dat hij dat doet, maar jullie lijden er niet onder (gezien je zegt dat jullie elkaar veel zien en genoeg seks hebben), dus waarom niet? Ieder heeft zo zijn fantasieën, zolang hij er niks mee doet zou ik er vrede mee hebben. Want het kan toch geen kwaad?
Ik zou wel even aangeven dat je er onzeker van wordt, omdat jouw lichaam er niet zo uit ziet. Waarschijnlijk zal je vriend je dan meteen geruststellen dat hij hartstikke blij met jou is en dat die plaatjes niets met jou te maken hebben, maar dat hij daar blijkbaar soms zijn behoeftes mee vervult. Zolang hij niet met ze chat of jullie seksleven er van achteruitgaan, zou ik me er niet al te druk om maken. Jij bent niet voor niks z’n vriendin! :slightly_smiling_face:

Het feit dat hij dat geil vindt hoeft toch niet meteen te betekenen dat hij jou niet leuk of aantrekkelijk vindt? Dat staat los van elkaar hoor.
Alleen wel jammer dat hij zei dat hij ermee stopte en het niet deed. Hij moet er wel eerlijk in zijn.